خبرهای داغ:

گشت محله محور جهت برقراری آرامش و امنیت در سرخه انجام می شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) از برگزاری مستمر گشت های محله محور جهت برقراری آرامش و امنیت در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۳۰۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، گشت محله محور رضویون محله مسجد محور به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه انجام شد.

محمد حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهای خون و حماسه، خروش مردم انقلابی در سایه رهبری بانفوذ و تحقق پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: مردمی که تا پای جان در کنار رهبر فرزانه خود، پایه گذار بزرگترین انقلاب هزاره دوم، ماندند و با تکیه بر باورهای مذهبی و اعتقادات عمیق معنوی خود و به مدد امدادهای غیبی الهی، زمینه را برای پیروزی فراهم کردند.

او با بیان اینکه گشت رضویون که گشت امنیتی و محله محور است در طول دهه فجر انجام می‌شود، افزود: گشت های محله محور براساس برنامه های ابلاغی کلیه پایگاه های مقاومت بسیج در سطح محلات، کوچه ها و خیابان های روستا با مشارکت بسیجیان در طی ساعاتی از شب و در جهت برقراری آرامش و امنیت برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: به مناسبت دهه فجر این گشت محله محور در روستا عبدالله آباد با مشارکت تعدادی از بسیجیان برگزار و بسیجیان از این طرح استقبال کردند.

حمیدی بیان داشت: اجرای طرح گشت‌های محله محور موجب کاهش جرم در جامعه می شود و این طرح در طول دهه فجر با قوت اجرایی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها