حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی تاکید کرد؛

لزوم بهره مندی از راهبردهای نوین فرهنگی برای تبیین معارف دهه فجر

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در نشستی با جمعی از مسئولان استان قم بر لزوم بهره‌مندی از راهبردهای نوین فرهنگی برای تبیین معارف دهه فجر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۹۰۷۹
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دیدار حجت الاسلام والمسلمین مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب علیه السلام قم، حجت الاسلام حامدی امام جمعه پردیسان و هیئت رئیسه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام در محل دفتر امام جمعه پردیسان برگزار شد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و تقارن آن با ماه پر برکت رجب المرجب، بر برگزاری کیفی جشن های دهه مبارکه فجر بر مبنای پیوست فرهنگی قوی و با تکیه بر ظرفیت های غنی فرهنگی استان قم، تاکید کرد.

وی افزود: بهترین فرصت برای تبیین خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال از عمر پر برکت آن، ایام الله دهه فجر است که می طلبد متولیان امر با برنامه ریزی دقیق و راهبردی و همچنین تبیین جذاب و مخاطب پسند و استفاده از روش های نوین و تاکتیک های موثر فرهنگی هنری، ظلم و جور دستگاه فاسد طاغوتی را افشا و خدمات نظام را به درستی برای نسل جوان جامعه معرفی نمایند.

لزوم بهره مندی از راهبردهای نوین فرهنگی برای تبیین معارف دهه فجر

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار