خبرهای داغ:

وزیر بهداشت در شاهرود/ از افتتاح پارکلینیک تخصصی رضوی تا بازدید از دانشکده دندانپزشکی+ عکس

شاهرود_وزیر بهداشت با سفر به شاهرود، پارکلینیک تخصصی رضوی این شهر را افتتاح و از دانشکده دندانپزشکی بسطام بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۸۶۹۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

وزیر بهداشت در شاهرود/ از افتتاح پارکلینیک تخصصی رضوی تا بازدید از دانشکده دندانپزشکی+ عکسبه گزارش خبرنگار بسیج، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان شاهرود از پروژه خیرساز کلینیک دانشکده دندانپزشکی حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج سیدمحمود حسینی‌شاهرودی در جاده بسطام دیدن کردند.
افتتاح پارکلینیک تخصصی رضوی سپاه ناحیه شاهرود برنامه دیگر عین‌اللهی بود و در این برنامه، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مسؤولان را در شاهرود همراهی می‌کرد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در حاشیه افتتاح درمانگاه رضوی در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این درمانگاه در زمینی به مساحت ۴۰۵ مترمربع در سه طبقه افتتاح شد، اظهار کرد: زیربنای این درمانگاه یکهزار و ۳۲۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم افزود: ۵۵ میلیارد تومان برای ساخت و ۳۰ میلیارد تومان برای تجهیز این درمانگاه از محل اعتبارات داخلی و خیران هزینه شد.
امروز بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی پس از سال‌ها انتظار با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شماری از مسؤولان افتتاح شد.
این بیمارستان دارای پنج هزار و ۱۰۰ مترمربع مساحت بوده که ۷۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.
هشت پروژه بهداشت و درمان استان سمنان مربوطه به دهه فجر انقلاب اسلامی امسال افتتاح می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار