خبرهای داغ:

آیین افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) میامی باحضور وزیر بهداشت+ تصاویر

میامی _ ظهر امروز با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی میامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۸۸۶۳۴
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج ، دکتر برام عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این مراسم افتتاح و بهره‌برداری بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهرستان میامی، بابیان اینکه ۹۸ درصد از داروی های مورد نیاز مردم در داخل کشور تولید می شود، گفت: ۲۵ درصد از این تولیدات در حوزه دانش بنیان کشور نیز در بعد سلامت ، فعال هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند مهمترین سرمایه ملی است، افزود: رسیدگی به مناطق محروم و توجه ویژه به این مناطق از جمله اولویت های نظام جمهوری اسلامی است.

وزیر بهداشت در ادامه بابیان اینکه در طی فعالیت دولت سیزدهم تعداد ۱۰۸۰۰ تخت به مجموع تختهای بیمارستانی کشور اضافه و تعداد ۷۸۰۰ تخت نیز بزودی اضافه خواهد شد. ابراز داشت: تعداد ۸۵۰ پروژه بهداشتی به بهره برداری رسیده و تعداد ۲ هزار پروژه بهداشتی دیگر نیز در آینده به مرحله بهره‌برداری و افتتاح خواهد رسید.

در حاشیه این مراسم دکتر شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از دانشگاههای بسیارخوب وبزرگ کشور است که خدمات ارزشمندی را برای خادمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع)ارایه می کند که امروز با افتتاح بیمارستان میامی این خدمات بیشتر می‌شود.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در حاشیه این مراسم بیان کرد:۸ پروژه از پروژه های ایام الله دهه مبارک فجر استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان مربوط به حوزه بهداشت و درمان است. 

علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم ضمن تشکر از همکاری های وزارت بهداشت و استاندار سمنان گفت: امیدواریم با افتتاح این بیمارستان از مشکلات مناطق محروم شهرستان کاسته شود

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار