امام‌جمعه خلیل‌آباد:

تأثیرگذاری انقلاب اسلامی باعث سرنگونی رژیم ستم‌شاهی شد/ایمان ملت ایران همۀ نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است

امام‌جمعه خلیل‌آبادبا بیان اینکه تأثیرگذاری انقلاب اسلامی باعث سرنگونی رژیم ستم‌شاهی شد،گفت: تاکنون ایمان راسخ ملت ایران همه نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده است.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۴۸
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی در خطبه‌های نمازجمعه خلیل‌آباد که در محل مصلی مسجد جامع برگزار شد، اظهارکرد: باتوجه‌به تأثیرگذاری که انقلاب اسلامی در ایران داشت که باعث شد رژیم ستم‌شاهی برای همیشه سقوط کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگزین شود از همان روز اول دشمن علیه انقلاب و نظام تلاش کرد.

امام‌جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه هر چه جلوتر می‌رویم این دشمنی بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌هایی که معاندین تلاش می‌کنند این است که دستاوردهای این نظام و انقلاب را کم‌رنگ جلوه دهند و شایعات زیادی در بخش‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران درست می‌کنند و بخشی نبود که دشمنان علیه این ملت شایعه درست نکرده باشند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن از روش‌های مختلف نظیر کودتا، جنگ، تبلیغات، اغتشاشات و... برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کردند؛ ولی ایمان ملت ایران و ثبات و ایستادگی آنها، نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است، تصریح کرد: دشمن با تمام تلاش نتوانسته روند پیشرفت انقلاب اسلامی را متوقف کند و روزبه‌روز بر اقتدار جمهوری اسلامی افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزاران کارشناس علیه جمهوری اسلامی ایران در دنیا تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند؛ ولی تا به امروز موفق نبودند، اذعان کرد: افرادی که در زمان رژیم ستم‌شاهی زندگی نکرده‌اند معتقد هستند که در زمان رژیم ستم‌شاهی ارزانی بوده و امروز در نظام جمهوری اسلامی گرانی است؛ ولی این مقایسه کاملاً غلط است؛ ولی وجود مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری چهل سال بعد از انقلاب به دلیل تحمیل جنگ و تحریم غیرقابل‌انکار است.

امام‌جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه اگر در رژیم ستم‌شاهی ارزانی بود پس چرا مردم هیچی نداشتند و پولی در دست مردم نبود، عنوان کرد: مردم در زمان شاه امکانات و قدرت خرید نداشتند و این تبلیغاتی که علیه جمهوری اسلامی و پیشرفت‌هایی که وجود داشته کاملاً غلط است و مردم نباید هر دروغی را باور کنند.

حجت‌الاسلام ناهیدی اضافه کرد: قطعاً امروزه مردم مشکلاتی دارند؛ ولی صبور، مقاوم و وفادار هستند و برای‌خدا این مشکلات را تحمل کرده‌اند و امیدواریم مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار