خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فلاحی:

جایگاه هیئت اندیشه ورز در مطالبه‌گری بسیار ویژه است

همدان-نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت اندیشه ورز اهل تمییز و تشخیص وجایگاه آنها در مطالبه‌گری بسیار ویژه است آن چنان که با پیگیری و مطالبه‌گری می‌تواند در مسیر احقاق حقوق مردم اهتمام ورزند.
کد خبر: ۹۴۸۸۳۴۶
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جمع گروه هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان همدان استفاده درست از فضای رسانه‌ای را برای جریان‌سازی و پیشبرد مسائل روز امری مهم برشمرد و اظهار کرد: رسانه رابط میان مردم و مسئولان بوده و به همین علت میان ملت دارای اهمیت بسیاری است.

وی گفت: مطالبه‌گری خوب است اما در کنارش باید پیشنهاد و راهکاری اصولی باشد، وگرنه با حرف و روی کاغذ کارهای بسیاری می‌شود، انجام داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده مطالبه‌گر و پیگیر مشکلات مردم است اما همه کارها برعهده نماینده نیست، تاکید کرد: مشکلات مردم ابتدا از مسئول مربوطه مطالبه شود و اگر نیاز به حمایت باشد نماینده حمایت خواهد کرد.

وی گفت: نقش نماینده حمایت از تمام قشرها است از این رو نباید وقت نماینده در بحث‌های جزئی به بطالت رود زیرا وظیفه نماینده در سطح کلان و نظارت بر اجرای قانون است.

فلاحی اظهار کرد: مطالبات اصحاب اندیشه با هدف رشد هویتی همدان با توجه به رشد بودجه استان پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: در این راستا باید به نکته‌ای مهم توجه شود که در این مسیر همراهی اصحاب اندیشه و متولیان فرهنگ و هنر و اقشار مختلف بسیج ضروری است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رونق و تقویت مجامع بانوان از جمله باشگاه‌های ورزشی یکی از برنامه‌هایی است که از سوی این دفتر پیگیری می‌شود، تأکید کرد: تقویت شاخص‌های هویتی زنان برای استان یکی دیگر از راهبردهای اصلی در جریان برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری به ویژه  حضور بانوان در برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت انجام اقداماتی که بر اساس فکر، منطق و استدلال برنامه‌ریزی شده باشد، عنوان کرد: طراحی یک رویداد ملی استانی با محوریت جریان‌سازی مسائل بانوان با هدف هویت بخشی و شاخص‌سازی می‌تواند مورد حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

به گفته فلاحی، تشکل بانوان در هر قشر با رویکرد انسجام فکری و هم اندیشی زمینه پیگیری و نتیجه بخشی است، حاکمیت و دستگاه فکری نسبت به رشد و پیشرفت عرصه فعالیت بانوان رسالت ویژه‌ای دارند.

وی یادآور شد: هیئت اندیشه ورز اهل تمییز و تشخیص هستند و جایگاه آنها در مطالبه‌گری بسیار ویژه است آن چنان که با پیگیری و مطالبه‌گری می‌تواند در مسیر احقاق حقوق مردم اهتمام ورزند.

در ابتدای این نشست، اصحاب اندیشه و ادب از اقشار بسیج در بخشی از این برنامه به بیان کاستی‌ها و معضلات فرهنگی بانوان همدان پرداختند و در نهایت نماینده مجلس در عرصه‌های ذکر شده قول مساعدت و رفع معضل و کاستی‌ها را دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات