امام جمعه ابرکوه:

اوج تجلی ایام دهه فجر در روز ۲۲ بهمن می‌باشد

حجت الاسلام حسینی: دهه فجر دهه خنثی سازی تلاش حداقل یک ساله دشمن و برای بی تفاوت کردن مردم نسبت به انقلاب و آرمان خدایی و جهانی آن است چرا که اوج مراسم دهه فجر در ۲۲ بهمن متجلّی است.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۵۵
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، امام جمعه ابرکوه با گرامیداشت فرارسیدن چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: دهه فجر دهه خنثی سازی تلاش حداقل یک ساله دشمن و برای بی تفاوت کردن مردم نسبت به انقلاب و آرمان خدایی و جهانی آن است چرا که اوج مراسم دهه فجر در ۲۲ بهمن متجلّی است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی شامگاه سه شنبه در حاشیه آغاز جشن‌های دهه فجر (۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه) به خبرنگار ۱۵ افزود: امام خمینی (ره) آمد تا دست یغماگران و سلطه جویان شرق و غرب را از کشور قطع کند و کشور را به استقلال برساند و دهه‌فجر مقطع رهایی ایران و مقطعی است که گذشته را از آینده جدا کرد.
وی با گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خیمنی (ره)، در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران بعد از ۱۵ سال دوری به کشور اظهارکرد: با ورود امام راحل به کشور و با خروش مردم، رژیم پوسیده ۲ هزار و ۵۰۰ ساله ستم‌شاهی در کشور سرنگون شد.
وی اظهارکرد: ایران در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ جان و رمق تازه‌ای گرفت و با آمدن امام خمینی (ره) از تبعید، عزّت و شوکت و عظمت و استقلال و آزادی را برای ملّت به ارمغان آورد.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: دهه فجر که به فرموده مقام معظم رهبری آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس و سرانجام هم انقلاب به پیروزی رسید و پس از قرن‌ها سبب احیا و حاکمیت اسلام شد.
حسینی خاطرنشان کرد: روزی که این ملت بزرگ و قهرمان قدرتمندتر از گذشته به دهان یاوه سرایان آمریکایی خواهد زد و آنان را بیش از گذشته زمین گیر و ناکام خواهد کرد.
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: امام خمینی (ره) نظام مردم سالاری دینی را بر مبنای سه شعار مبتنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایجاد کرد و دست اجانب به‌ویژه یغماگران آمریکایی را از منابع کشور قطع کردند. رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با اشاره به دستاورد‌های انقلاب تاکید کرد: انصافاً تحقق این‌همه دستاورد‌ها و برکت برای کشور و ملت ما، آنهم در اوج تحریم‌ها چیزی جز معجزه نیست.
وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب، جانفشانی شهدا و تلاش‌های امام امت و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، ایران در اوج اقتدار و بالندگی خود قرار دارد.

حسینی بابیان اینکه دهه فجر، فرصت بسیار مناسبی برای بیان اهداف و ارزش‌های انقلاب و تببین آن به
جوانان است یادآور شد: پیشرفت‌های نظام در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و هسته‌ای را باید به جوانان تبیین کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار