همزمان با دهه فجر؛

۱۴ طرح محرومیت زدایی و خدماتی در هرمزگان به بهره برداری می‌رسد

در ایام مبارک دهه فجر ۱۴ طرح محرومیت زدایی و خدماتی در هرمزگان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی سپاه امام سجاد (ع) استان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۳۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی ومحرومیت زدایی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن تشریح ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: این طرح‌های در بخش های عمرانی(مدرسه)،محرومیت زدایی(آبرسانی) و خدماتی(رزمایش جهادی دامپزشکی)در دهستان های هدف قرارگاه پیشرفت به بهره‌برداری می‌رسد.
سرهنگ پاسدار اصغر صادقی افزود: همایش بزرگ جهادی دامپزشکی این بار در دهستان های محروم کوهشاه احمدی و سیاهو با هدف توجه به عشایر و افزایش بهره وری تولیدات دام سبک و همچنین ترویج و تبیین نقش عشایر برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین قرار است در این رزمایش به ۹۰هزار راس دام سبک خدماتی دهی صورت گیرد.
مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی ومحرومیت زدایی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر عنوان کرد: ۱۳ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در ایام دهه فجر افتتاح می‌گردد که این پروژ ها شامل ۱۲پروژه آبرسانی در شهرستان‌ رودان، بستک، بخش رودخانه و یک باب مدرسه دوکلاسه در بشاگرد می‌باشد.
سرهنگ صادقی بر ضرورت گرامیداشت دهه فجر و فرصت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: در چهل و چهارمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و مخالفان نظام در صدد تخریب چهره جمهوری اسلامی در اذهان عمومی هستند و در این راه تمام توان خود را بکارگرفته اند.
این مقام مسئول یادآورشد: ویژه برنامه های فرهنگی جهت گرامیداشت دهه فجر با رویکرد مردمی در دهستان های هدف توسط امامان جهادی قرارگاه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار