خبرهای داغ:
سردار موحد:

انقلاب اسلامی مقتدرانه به سمت اهدافش حرکت می‌کند

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: به‌رغم توطئه‌های همه‌جانبه دشمنان، انقلاب اسلامی باقدرت و اقتدار به سمت اهداف تعیین‌شده خود پیش می‌رود.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۶۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم؛ سردار محمدرضا موحد روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاد شبکه تربیتی صالحین، طی سخنانی اهمیت و تأثیرگذاری بسیج در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مورداشاره قرار داد و اضافه کرد: شجره طیبه بسیج یکی از ابتکارات و معجزات امام راحل و پایه محکم و استواری در پاسداری از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با بسیج را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: باوجود همه اقدامات انجام‌شده همچنان عمق‌بخشی در ابعاد تربیتی، معرفتی و کادر سازی برای نظام اسلامی به‌خصوص در شبکه تربیتی صالحین احساس می‌شود.

سردار موحد بابیان اینکه با تقویت و عمق‌بخشی به روح تربیتی، معرفتی و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب عبور از فتنه‌ها و حوادث آسان‌تر می‌شود، گفت: وجود طلاب جهادی و انقلابی در کنار نیروی انسانی قوی در قم می‌تواند برای استان‌های دیگر الگوپذیر و الهام‌بخش شود.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: به‌رغم توطئه‌های همه‌جانبه دشمنان، انقلاب اسلامی باقدرت و اقتدار به سمت اهداف تعیین‌شده خود پیش می‌رود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم در پایان با قدردانی از خدمات آیت‌الله سید محمد سعیدی در کسوت استاد شبکه تربیتی صالحین، خاطرنشان کرد: از پیشنهادات و نکته نظرات ایشان در شورای محتوای شبکه تربیتی صالحین استفاده خواهد شد؛ در دوره جدید باید با تعامل و هماهنگی بین تمام ارکان و ساختارها شاهد تربیت نیروی انسانی کارآمدی برای نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
آخرین اخبار