دهه فجر، روزهای «انفجار» زمان، روزهای ولادت «نور» و «ایام اللّه » است

حجت الاسلام قادری گفت: دهه ی فجر، میلاد نوین امتی است که درتاریخ بشری، یکی ازشورانگیزترین، عمیق ترین، زیباترین و اصولی ترین تحولاتِ حماسه آفرین را، بر مبنای «ایمان» و بر محور «امامت»،آفریده است.
کد خبر: ۹۴۸۷۸۶۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

حجت الاسلام احمد قادری کامروا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر در گفتگو با خبرنگاربسیج در زابل گفت: دهه ی فجر، روزهای «انفجار» زمان است.روزهای ولادت «نور» و «ایام اللّه » است.

وی در ادامه، در خصوص بازگشت امام خمینی(ره)به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجرافزود: دهه ی فجر، میلاد نوین امتی است که در تاریخ بشری، یکی از شورانگیزترین، عمیق ترین، زیباترین و اصولی ترین تحولاتِ حماسه آفرین را، بر مبنای«ایمان» و بر محور «امامت»،آفریده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام بیان کرد: در دوازدهم بهمن 1357، پرشکوه ترین استقبال تاریخ جلوه گر شد، این روز یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران است و شور و شوق مردم در آن وصف ناپذیر بود.

حجت الاسلام احمد قادری کامروا تصریح کرد: بازگشت امام خمینی (ره) به ایران واقعه‌ای در جریان انقلاب ۱۳۵۷ است که طی آن در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ امام خمینی (ره) پس از ۱۴ سال تبعید به ایران اسلامی بازگشت و در تهران مورد استقبال مردم غیور و غیرتمند ایرانی قرار گرفت.

این مقام مسئول، ضمن اشاره به اتفاقات ۱۲بهمن ۵۷ تصریح کرد:.تقریبا در ساعت شش صبح، خیابان ها سرشار از جمعیت بود. میلیون ها نفر در دو طرف خیابان های مسیر ورود امام خمینی رحمه الله ایستاده بودند.

وی ادامه داد : مردم با تاق نصرت و گل، خیابان ها را تزیین کردند و در قلب استقبال کنندگان، دریایی از اضطراب و شادی موج می زد. در ساعت ۹:۳۰ صبح، محبوب ملت و پرچم دار آزادی به وطن برگشت اشک شادی بر دیده گان ملت جاری بود و فریاد الله اکبر از همه طرف شنیده می شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار