بیت تاریخی امام راحل همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر گلباران شد

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بیت تاریخی امام راحل در قم با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مسوولان لشکری و کشوری گلباران شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۵۹۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، آیین تجدید میثاق مسوولان و مردم با آرمان‌های امام راحل روز چهارشنبه با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار، آیت‌الله سیدمحمدسعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و با حضور پرشور نیروهای نظامی و انتظامی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در ادامه این آیین که با حضور پرشور مردم و مسوولان برگزار شد شرکت‌کنندگان با فریادهای الله‌اکبر و سردادن شعار«آمریکا»،«اسرائیل»،«آل سعود» و مرگ بر«منافق» و با در دست داشتن تمثال‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب با تجمع در میدان روح‌الله و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و گلباران بیت تاریخی امام راحل با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

در بخشی از این مراسم همچنین گروه سرود دانش‌آموزی به اجرای یک اثر فاخر انقلابی پرداخت و گروه رزم نوازان سپاه قم نیز سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را اجرا کردند.
وحدت رمز عبور از فتنه‌هاست

نماینده ولی‌فقیه در استان قم در بخشی از این آیین طی سخنانی، اهمیت وحدت و انسجام ملی را موردتوجه قرار داد و بیان داشت: دشمنان برای از بین بردن وحدت و انسجام جامعه توطئه‌چینی کردند و در این شرایط لازم است تا نسبت به تقویت اتحاد و وحدت جامعه توجه بیشتری شود.

آیت‌الله سید محمد سعیدی بابیان اینکه توطئه‌های دشمنان در شرایط تفرقه می‌تواند اثرگذار باشد، ادامه داد: با وحدت و اتحاد می‌توان از غبار فتنه‌ها به‌سلامت عبور کرد.

وی ضرورت تلاش جهادی برای پیشرفت جامعه و رفع مشکلات مردم را موردتوجه قرار داد و افزود: قوای سه‌گانه با وحدت و هماهنگی کامل در مسیر رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم حرکت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظرات