استاندار سیستان و بلوچستان:

افزایش بصیرت برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضرورت دارد/ نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در زاهدان

کرمی گفت: افزایش بصیرت برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضرورت دارد و جنگ سخت و نرم که کماکان جنگ ترکیبی هست نیازمند اطلاع رسانی دقیق است
کد خبر: ۹۴۸۷۵۵۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان همزمان با آغازین روز از دهه مبارک فجر، در مراسم محوری گلبانگ انقلاب که در کانون تربیتی و فرهنگی شهید مسلم کیخا زاهدان برگزار شد، اظهارداشت: انعکاس هوشمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه افزایش آگاهی عمومی؛ تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مدنظر مدیران قرار گیرد.

وی بیان کرد: بنا بر فرمایش امام خمینی(ره) ما برای پیاده کردن اسلام ناب محمدی (ص) و اجرای فرمان الهی انقلاب کردیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقش جوانان و نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم و اثرگذار بود و پس از انقلاب نیز تلاش کردند با نگاه عالمانه و تحول انگیز این انقلاب را توسعه دهند.

وی با اشاره به اهمیت نقش آموزش و پرورش در توسعه جوامع افزود: نسل آینده کشور و انقلاب از آموزش و پرورش شکل می‌گیرد به همین دلیل در فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان باید با دقت برنامه ریزی و عمل شود.

کرمی با تاکید بر بهره گیری از قرآن و آموزه‌های دینی در تعلیم و تربیت دانش آموزان تصریح کرد: رفتار و عمل معلمان به عنوان یک الگوی مهم در تربیت دانش آموزان بسیار تأثیرگذار است.

این مسئول ادامه داد:  افزایش بصیرت برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضرورت دارد و جنگ سخت و نرم که کماکان جنگ ترکیبی هست نیازمند اطلاع رسانی دقیق است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار