خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان آوج خبر داد؛

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه شاخص در دهه فجر

سرهنگ پاسدار عیسی ربیعی از اجرای بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، هنری، بصیرتی، محرومیت زدایی و... به همت پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان، در ایام دهه فجر امسال در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۴۸۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

قزوین _سرهنگ عیسی ربیعی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن اشاره به شعار ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی "ایران استوار،۴۴ سال افتخار اولویت اصلی در برنامه‌های دهه فجر راجهاد تبیین، نشاط و امید آفرينی برنامه‌ها با محوریت آحاد مردم شهرستان است.وی با اشاره به عمومی و مردمی بودن این ویژه برنامه ها بر لزوم هرچه باشکوه تر اجراشدن ویژه برنامه های بزرگ داشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: طی دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه ها کمتر به صورت حضوری برگزار شده بود.

ربیعی در ادامه سخنان خود به تشریح ویژه برنامه‌های متعددی که پیش بینی شد در دهه فجر امسال در سطح شهرستان آوج اجرا شود پرداخت و عنوان داشت: جشن های پیروزی انقلاب در مساجد  وحسینیه ها، نشست های تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تجلیل از فعالان بسیج شهرستان، اجرای طرح بصیرتی ، اجرای طرح های محرومیت زدایی ، گلباران مزار شهدای انقلاب، برگزاری  یادواره شهدای انقلاب شهرستان و تکریم از خانواده معظم شهدا برگزاری نشست در فضای حقیقی و مجازی با هدف برجسته سازی نقش زنان در پیروزی انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان  اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آوج با بیان اینکه اجرای نورافشانی آسمان شهر آوج و بخش های شهرستان در شب پیروزی انقلاب اسلامی همراه با سردادن بانگ الله اکبر از دیگر ویژه برنامه های دهه فجر امسال است، تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن علاوه بر شهرآوج، در دیگر نقاط شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها