خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) :

آشنایی با سلاحهای سبک در آمادگی دفاعی دانش آموزان مقطع متوسطه اول

به جهت بالا بردن آمادگی دفاعی و آشنایی دانش آموزان با سلاحهای سبک ، برنامه آشنایی با سلاحهای سبک در آمادگی دفاعی دانش آموزان مقطع متوسطه اول با حضور دانش آموزان، مربیان سلاح گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) در محل مدرسه غیرانتفایی سعدی شهرستان خمینی شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۴۱۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴ امام حسین (علیه السلام) اصفهان، به جهت بالا بردن آمادگی دفاعی و آشنایی دانش آموزان با سلاحهای سبک ، برنامه آشنایی با سلاحهای سبک در آمادگی دفاعی دانش آموزان مقطع متوسطه اول با حضور دانش آموزان، مربیان سلاح گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) در محل مدرسه غیرانتفایی سعدی شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) بیان کرد: مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص آموزش و آمادگی نظامی فرمودند: همه دستگاه ها اعم از وزارت دفاع تا ارتش و سپاه باید آمادگی های نظامی و دفاعی خود را روز به روز افزایش دهند، و این به منزله یک دستورالعمل رسمی است ، و همچنین این دستورالعمل از وزارت آموزش و پرورش مستثنا نیست.

وی در ادامه افزود: گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) در راستای آموزش تخصصی آشنایی با سلاح سبک به جهت آشنایی دانش آموزان با سلاحهای انفرادی و ایجاد و افزایش آمادگی دفاعی و نظامی دانش آموزان در جهت پاسداری از ایران اسلامی ، قسمت عملی مرحله دوم درس آمادگی دفاعی دانش آموزان مقطع متوسطه اول مدرسه غیرانتفایی سعدی شهرستان خمینی شهر را برگزار کرد.

وی در پایان افزود: ما در جهت آموزش نظامی اقشار مختلف مردم برای حفظ و پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی و در راستای تامین امنیت مردم عزیز ایران اسلامی آمادگی خود را اعلام میداریم و به همین دلیل ، از این قبیل کلاس های آموزشی را در آینده هم برگزار  خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار