مسوول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گناباد خبر داد:

برگزاری ۲۸۲ برنامه طول دهه فجر در گناباد

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گناباد از برگزاری ۲۸۲ برنامه در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و هنری در طول دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۳۱۲
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی، حسن باقرزاده در تشرح برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر گناباد،اظهارکرد: ۲۸۲ برنامه با رویکرد اقتصادی، فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، اجتماعی، جشن انقلاب، گفتمان انقلاب و... در بخش های مختلف در این شهرستان برگزار می شود.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گناباد، ادامه داد: برگزاری آیین ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، مسابقه فرهنگی جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در مناطق شهری و روستایی، دیدار با خانوادده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی جشن انقلاب، برنامه های قرآنی، مسابقه های کتابخوانی و جلسات کرسی آزاد اندیشی با محوریت انقلاب و دستاوردهای آن، آیین انس با قرآن کریم از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

وی دیگر برنامه های دهه فجر در این شهرستان را غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ، عیادت از بیماران سخت درمان (صعب العلاج) و اهدای سبد تغذیه به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ، اجرای جنگ شادی، برگزاری گفتمانهای دینی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد و سطح مدارس، آیین فرهنگی و هنری و آموزشی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج و همچنین ویژه بانوان، رقابتهای ورزشی و بومی و محلی ، ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق روستایی و محروم ذکر کرد .

وی خاطر نشان کرد: در دهه فجر سالجاری به طور متوسط هر روز ۲۸ برنامه در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در گناباد برگزار می شود.

وی بیان کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گناباد برای برگزاری هر چه بهتر این آیین ۲۷ کمیته تخصصی در این شهرستان و ستادهای فرعی در بخشهای کاخک و مرکزی و مناطق روستایی با حضور ارگان ها و نهادها و دستگاه های اجرایی ذیربط تشکیل داده است.

باقرزاده گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران و نماد غلبه اراده پولادین ملتـی است که با دست های خالی و عزمی راسخ در برابر رژیم منحوس پهلوی ایستادگی و با مشت های گره کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.

وی از دهه مبارک فجر به عنوان تجلی خاص الهی یاد کرد که تبلور آن در کالبد حرکت تاریخی ملت ایران متجلی و نقطه عطفی در تاریخ بشریت شد و استقرار نظام مردمی برگرفتـه از مکتب حیات بخش اسلام شکل گرفت.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گناباد از انقلاب اسلامی ایران به عنوان نهضتی بزرگ، شکوهمند و تاثیر گذار یاد کرد و گفت:این نهضت با رهبری الهی سیاسی امام خمینـی (ره) به پیروزی رسید و نقش بی بدیل امام راحل با همراهی و مشارکت مردم فهیم ایران اسلامی در برپایی این انقلاب بزرگ انکار ناپذیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار