بیانیه مجمع بسیجیان شهرستان رامیان سازمان بسیج هنرمندان استان گلستان

در پی اقدام وقیحانه و جاهلانه ی اخیر برخی کشور‌های اروپایی نظیر هلند و سوئد در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم؛ مجمع بسیجیان شهرستان رامیان سازمان بسیج هنرمندان استان گلستان بیانیه ای صادر گرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۰۲۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

در پی اقدام وقیحانه و جاهلانه ی اخیر برخی کشور‌های اروپایی نظیر هلند و سوئد در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم؛ مجمع بسیجیان شهرستان رامیان سازمان بسیج هنرمندان استان گلستان بیانیه ای صادر گرد.

 در متن این بیانیه آمده است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
«انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون» سوره حجر / آیه ۹


اقدام وقیحانه و جاهلانه ی اخیر برخی کشور‌های اروپایی نظیر هلند و سوئد در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم؛ ادامه ی اقدامات ستیزه جویانه و هدفمند جریان استکیار با اسلام و اقدامی بر اساس اسلام هراسی برای مقابله با گسترش گرایش به معنویت و معارف اسلامی در سراسر جهان است.
قطعا یکی از اهداف این جنایت آن است که ملت‌های مسلمان از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه‌دار شوند تا از مسائل و تحولات دنیای اسلام و آن چه امروز صهیونیسم بین الملل و دولت‌های غربی در باتلاق آن گرفتارند؛ غافل سازد.
این گناه غیر قابل بخششِ مزدوران و فریب خوردگان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتیِ نظام سلطه در اهانت به مقدسات اسلامی، بیش از گذشته دروغ و تزویر آنان را نسبت به آزادی بیان و حقوق بشر در غرب آشکار می‌سازد و دولت‌های غربی نمی‌توانند با سخنان فریبنده و میان تهی، خود را از اتهام همراهی با این پدیده‌ی زشت تبرئه کنند.
حمایت و فراهم سازی بستر‌های هتک مقدسات اسلامی توسط دولت‌های غربی نشان می‌دهد که غرب برخلاف ادعا‌های خود بهره‌ای از منطق و استدلال نبرده است.
مجمع بسیجیان شهرستان رامیان این اقدام موهن به قرآن مجید؛ کتاب رحمت و هدایت را محکوم کرده و اعلام می‌دارد:
نهاد‌های بین المللی جهان اسلام و دستگاه‌های فرهنگی و دیپلماسی کشور، می بایست قاطعانه به پیگیری حقوقی و جرم انگاری این اقدامات ورود کنند.
اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی مؤثری در سطح جهانی برای مبارزه‌ی فرهنگی با هتاکی‌های غرب، طرح ریزی و اجرایی شود و نهاد‌های دست اندرکار، با جدیت از آن حمایت کنند.

مجمع بسیجیان شهرستان رامیان
سازمان بسیج هنرمندان استان گلستان

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار