مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور:

در مباحث عمران و امور زیربنایی، جهاد تبیین باید اولویت باشد/رونمایی از کتاب «کارگروه آب و محیط زیست» با مشارکت خراسان جنوبی

قنادزاده در در نشست مدیران مراکز، مدیران کانون‌های بسیج مهندسین عمران و معماری سراسر کشورگفت: در تمام برنامه‌های سال آینده‌ی بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، جهاد تبیین در مباحث عمران و امور زیربنایی از جمله آب، مسکن، نظام مهندسی و... باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۸۶۹۸۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج، قنادزاده مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در نشست مدیران مراکز، مدیران کانون‌های بسیج مهندسین عمران و معماری سراسر کشور و فرماندهان مراکز وزارت راه و شهرسازی که در مشهد مقدس برگزار می‌شود، اظهار کرد: در تمام برنامه‌های سال آینده‌ی بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، جهاد تبیین در مباحث عمران و امور زیربنایی از جمله آب، مسکن، نظام مهندسی و... باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: تا پایان سال دو برنامه مهم برگزار خواهد شد؛ یکی رزمایش جهادگران فاطمی که اواخر بهمن و اوایل اسفند‌ماه است و دیگری، روز مهندس که محوریت آن با استان فارس خواهد بود. 

قنادزاده با بیان اینکه در حوزه فعالیت خواهران دچار کمبود هستیم تصریح کرد: امسال به طور حتم مدیر استان‌ها باید برنامه ویژه‌ای برای نقش‌آفرینی تخصصی خواهران داشته باشند.

وی تاکید کرد: یکی از رویکرد‌ها در برنامه‌های آتی سازمان، امیدآفرینی و نشاط میان مهندسان بسیجی است که نباید این موضوع مورد غفلت قرار گیرد. قنادزاده به بحث برنامه‌های سال ۱۴۰۲ نیز اشاره و اظهار کرد: بنا بر شرایط و ظرفیت‌ها، استان‌ها می‌توانند برنامه‌ها را بومی‌سازی و اجرا کنند. قنادزاده گفت: برنامه‌ها باید نتیجه‌گرا بوده و مشکلات مردم، مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، تاکید کرد: کتاب کارگروه آب و محیط زیست با مشارکت استان خراسان جنوبی تهیه و در مراسم اختتامیه رونمایی خواهد شد. در بحث نهضت ملی مسکن نیز باید به‌صورت جدی، وارد میدان شده و با توجه به نظرات تخصصی و کارشناسی نقش‌آفرینی صورت بگیرد. 

ب/2623

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار