حاجی‌بابایی در شورایعالی سیاستگذاری سازمان بسیج دانش‌آموزی:

اگر معلم آسیب ببیند، همه اقشار آسیب خواهند دید/ بسیج در مدارس، باید تکیه‌گاه دانش‌آموزان باشد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با چند حرکت مناسب در مدارس، فضا مثبت می‌شود و با سیاست‌هایی که در بسیج دانش‌آموزی داشتیم، تاکید کردیم که بسیج در مدارس باید تکیه‌گاه همه دانش‌آموزان باشد.
کد خبر: ۹۴۸۶۸۵۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس امروز(دوشنبه) در نشست شورایعالی سیاستگذاری سازمان بسیج دانش‌آموزی در مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) اظهار کرد: مدرسه باید زیبا‌ترین جایی باشد که دانش‌آموز دوست دارد در آنجا حضور داشته باشد. در هر اداره‌، ساختمان‌ها معمولا مجلل‌اند اما مدارس ما، اینگونه نیستند.

وی با بیان اینکه اگر معلم آسیب ببیند، همه اقشار آسیب خواهند دید ادامه داد: قانونی تحت عنوان رتبه‌بندی معلمان تصویب شد و ما در سال ۱۴۰۱، سی‌هزار میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش اضافه کردیم اما گویا هیچ کاری انجام ندادیم. مشکل این است که جایگاه آموزش و پرورش را تعیین نمی‌کنیم.

حاجی‌بابایی گفت: دولت قبل، هشت سال تمام، فکر و ذکرش فروش مدرسه بود و دانشگاه فرهنگیان را تعطیل کرد.

وی افزود: با چند حرکت مناسب در مدارس، فضا مثبت می‌شود و با سیاست‌هایی که در بسیج دانش‌آموزی داشتیم، تاکید کردیم که بسیج در مدارس باید تکیه‌گاه همه دانش‌آموزان باشد.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه راهیان نور باید بروزرسانی شود، تاکید کرد: چقدر مهم است که بچه‌های ما، دستاوردهای صنعتی و موشکی کشور را ببینند. گزارش‌هایی که تولیدکنندگان به مقام معظم رهبری می‌دادند، واقعا خیره‌کننده بودند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید از بسیج به‌عنوان پایگاهی مهم که همیشه پای انقلاب ایستاده، تشکر کنیم. باید کاری کنیم که همه دانش‌آموزان بسیج را پشتوانه خود بدانند. 

ت-۹۶۰۶

انتهای  پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار