فرمانده سپاه ناحیه زرندیه خبر داد

آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در شهرستان زرندیه

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه از آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۷۵۴
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

سرهنگ پاسدار محسن صادقی، فرمانده سپاه ناحیه زرندیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زرندیه؛ با اشاره به آغاز اردوهای راهیان پیشرفت این شهرستان گفت: بازدید دانش آموزان شهرستان زرندیه از واحدهای صنعتی علمی و تحقیقاتی در قالب اردوهای راهیان پیشرفت با تلاش حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده آغاز شده است.

وی با تاکید بر نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت علم و دانش افزود: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری این اردوها راه اندازی شده است؛ در این اردوها دانش آموزان از مراحل تولید این مجموعه‌ ها مطلع شده و در جریان امور قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه با اشاره به اهمیت روحیه امید و نشاط در جوانان و نوجوانان، اردوهای راهیان پیشرفت را بسیار مفید و موثر دانست و افزود: بازدید دانش‌آموزان از واحدهای صنعتی باعث ارتقای روحیه امید و نشاط در جوانان و تحقق شعار "ما می‌توانیم" می‌شود.

سرهنگ صادقی طرح راهیان پیشرفت را عرصه علمی و عملی جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب را به نسل جدید معرفی کرده و در زمینه پیشرفت‌ ها روشنگری کنیم تا توسعه‌ ای که در کشور در حال وقوع است، از نزدیک لمس و مشاهده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار