نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

خطای استراتژیک اتحادیه اروپا تبعات سنگینی برای آن‌ها خواهد داشت

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تبعات خطای استراتژیک اتحادیه اروپا برای آن‌ها سنگین تمام خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۵۷۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱


به گزارش خبرگزاری بسیج، بهزادعلیزاده نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: غرب با برنامه‌ریزی گسترده به دنبال ناامنی در داخل ایران بود به نحوی این ناامنی‌ها به تجزیه و سوریه‌سازی ایران منتهی شود به‌نحوی‌که ایران دیگر نتواند کشوری مستقل باشد.

وی افزود: باید توجه داشت که سابقه دشمنی کشور‌های آمریکایی و غربی با ملت ایران در طول تاریخ بازمی‌گردد که جنایت‌های بی‌شماری علیه ملت ایران انجام داده که داعش نمونه آن است.

علیزاده در ادامه گفت: سپاه پاسداران از جنس مردم و برای خدمت‌کردن به مردم است که در هرجایی که لازم است وارد میدان شده و به مردم کمک می‌کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه نشان‌دهنده اوج درماندگی آنان علیه سپاه است که توانسته نقشه‌های آنان را باطل کرده و در منطقه نیرو‌هایی مانند داعش را که دست‌پرورده آن‌ها باطل کند.

وی یادآور شد: اتحادیه اروپا که خود دنباله‌رو آمریکا است و تروریست پرور است در حالی دم از تروریستی خواندن سپاه می‌کند که به پناهگاه تروریست‌ها مانند گروهک منافقینی تبدیل شده که قاتل ۱۷ هزار انسان بی‌گناه است.

علیزاده بیان داشت: اروپا قطعاً می‌داند که اقدام آن‌ها علیه ایران و سپاه چه تبعاتی برای آن‌ها خواهد داشت؛ بنابراین از مواضع خود عقب‌نشینی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار