برگزاری جشن تکلیف دختران در مهرستان

جشن تکلیف دختران درشهرستان مهرستان باحضور فرمانده ناحیه سپاه مهرستان و جمعی ازخانواده های دختران باهمکاری بسیج دانش آموزی درنمازخانه مدرسه شهیدمیرحسینی برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۸۶۴۸۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مکبارک فجر و ماه رجب، مراسم جشن تکلیف دختران در شهرستان مهرستان باحضور فرمانده ناحیه سپاه مهرستان و جمعی ازخانواده‌های دختران باهمکاری بسیج دانش آموزی در نمازخانه مدرسه شهیدمیرحسینی برگزارشد.

سرگردپاسدارسیدعلیرضا میری بنجار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان دراین مراسم گفت: جشن عبادت و تكليف شما بچه‌هاى عزيز را به همه‌ى شماها و پدران و مادرانتان تبريك عرض مى‌كنم و خيلى خوشحالم كه من هم در اين جشن شيرين و زيباى عبادت شما شركت كرده‌ام.

وی در ادامه افزود: شما كه امروز جشن عبادتتان را برگزار كرده‌ايد، در حقيقت از امروز خداى متعال با همه‌ى عظمت و جلال خود، با شماها حرف مى‌زند و شما را مخاطب قرار مى‌دهد و شما را به تكليف سرافراز مى‌كند. امروز شما دختران عزيز از عالم كودكى خارج شده‌ايد و جزو بزرگها به حساب مى‌آييد.

میری همچنین درمورد فریضه امرالهی یعنی نماز افزود: چون نماز بر شما واجب است و بايد نماز بخوانيد و عبادت كنيد و با خداى بزرگ حرف بزنيد. اين دوران شيرين عمر را قدر بدانيد و ان‌شاءاللَّه نمازتان را به طور كامل ياد بگيريد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان اظهارداشت: از امروز شما وقتى نماز مى‌خوانيد، با خداى خودتان حرف مى‌زنيد و خداوند به سخن شما گوش مى‌دهد و سخن شما را مى‌شنود و دعاى شما را ان‌شاءاللَّه مستجاب مى‌كند. بايد براى والدينتان، براى معلمانتان، براى رزمندگان عزيزمان و براى جوانان اين مملكت دعا كنيد و از خداى متعال براى كشورتان، آبادى و آزادى و همه‌ى خوبيها را بخواهيد. ان‌شاءالله دلهاى پاك و روحهاى با صفاى شماباعث اجابت دعاهایتان خواهندشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار