فرمانده سپاه ورامین:

اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی ورامین به مناطق عملیاتی

فرمانده سپاه ورامین گفت: امروز و در قالب اعزام کاروان راهیان نور، ۲۶۴ نفر از دانش‌آموز دختر شهرستان ورامین به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۴۸
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

سرهنگ مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری ادارات آموزش و پرورش ورامین و جوادآباد امروز شنبه در اولین مرحله اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزی با اعزام تعداد ۲۶۴ نفر از دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوم به مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان برگزار می‌شود.
وی گفت: در این سفر، دانش آموزان با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بای رشادت ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی ها مردان این سرزمین بیش از پیش آشنا خواهند شد، مردانی که برای ما عزت و سربلندی و استقلال و امنیت به ارمغان آورند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین افزود: با حضور در این سرزمین مقدس که جای جای آن آمیخته به خون شهدا است یادآوری خواهد شد که امنیت و استقلال تصادفی نیست بلکه به پای آن هزینه شده است و ۳۰۰ هزار نفر از بهترین های این سرزمین به شهادت رسیدند.
سرهنگ امینی بیان کرد: گفتنی است علاوه بر این مرحله، در ۲۳بهمن مرحله دوم راهیان نور دانش آموزی دختران به همین ظرفیت برگزار خواهد شد و پس از آن در اسفند ماه نیز در ۲مرحله راهیان نور دانش آموزی پسران به تعداد مجموع ۵۳۰ نفر برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار