حجت الاسلام والمسلین لزومی امام جمعه پاکدشت؛

قراردادن سپاه و نهادهای انقلابی در لیست تحریم ،نشان شکست دشمن در جنگ ترکیبی اخیر است

کد خبر: ۹۴۸۶۱۵۹
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبر گزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه پاکدشت ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت : ما هر آنچه در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم از برکت اسلام نابی است که امام خمینی (ره) آن را در جنگ ومبارزه با طاغوت احیاء کرد و ما باید از این امانت الهی به خوبی مراقبت کنیم.

لزومی در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام کفار در اهانت به قرآن کریم خاطر نشان کرد : مردم ایران از این دست اقدامات نگران نباشند چرا که خداوند خود حافظ قرآن است و اگر تمام کفر در مقابل این حقیقت قد عَلَم کنند نمی توانند کاری کنند که فروغ خورشید تابان را خاموش شود.

امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه فقط در سال گذشته میلادی فوج فوج جوانان آزاد اندیش به اسلام روی آورده اند تصریح کرد: قدرت های شیطانی به فرماندهی آمریکای جهان خوار در گل تپیده اند و از استیصال خود دست به اقداماتی میزنند که قلب مسلمانان جریحه دارکنند ولی بدانند به فضل الهی راه بجای نخواهند برد.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت در ادامه خطبه ها با اشاره به تحریم نهاد های انقلابی مثل سپاه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر گفت :قراردادن سپاه و نهادهای انقلابی در لیست تحریم اتحادیه اروپا، نشان شکست آنها در جنگ ترکیبی اخیر است .

در پایان نماز جمعه، مردم شریف و با بصیرت پاکدشت با تظاهرات و تجمع در میدان معلم این شهر ، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار