خبرهای داغ:
مسئول کانون پرورش فکری اسدآباد خبر داد

اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی، هنری طی ایام الله دهه فجر در اسدآباد

همدان-مسئول کانون پرورش فکری اسدآباد از اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی، هنری ویژه کودکان و نوجوانان در ایام الله دهه مبارک فجر با همکاری ادارات فرهنگی در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۱۹
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

مژگان هادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد به عنوان دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر ۱۴۰۱ معرفی شده است، اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و چهارمین بهار انقلاب بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی، هنری ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری ادارات فرهنگی شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان یانکه این برنامه‌ها با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های مرتبط فرهنگی در ایام دهه فجر اجرا می‌شود، گفت: این برنامه‌ها شامل اجرای برنامه پیک امید در شهر پالیز، جشن انقلاب در سراسر مدارس و پیش دبستانی‌ها، جشنواره ساخت پرچم و مسابقات نقاشی است.

مسئول کانون پرورش فکری اسدآباد ادامه داد: خوشنویسی، سفالگری، کتابخوانی، قصه گویی، برپایی نمایشگاه کتاب و دست سازه‌های کودکان در مراکز پیش دبستانی و مدارس با موضوع انقلاب اسلامی، نشست‌های کتابخوانی و معرفی کتب انقلاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این ایام است.

وی عنوان کرد: این برنامه‌ها با هدف تببین و شناساندن ارزش‌های و دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار