مدیر فرودگاه شهدای ایلام:

جابه‌جای بیش از ۱۳۲ هزار مسافر از طریق فرودگاه ایلام

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: بیش از ۱۳۲ هزار مسافر از طریق فرودگاه ایلام جابه‌جا شدند.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۱۱
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

بیش از ۱۳۲ هزار مسافر از طریق فرودگاه ایلام جابه‌جا شدند


به گزارش خبرگزاری بسیج،محمدجواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به ️پیشرفت ۹۹درصدی پایانه جدید فرودگاه ایلام، گفت: زیرساخت‌های فرودگاه ایلام برای افزایش تعداد پرواز فراهم است.

وی افزود: زیرساخت‌های فرودگاهی ایلام به سه پروژه مهم پایانه جدید، موتورخانه مرکزی، محوطه‌سازی در حال اجرایی‌شدن است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: ترمینال جدید ایلام با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار ۵٠٠ میلیارد ریال در متراژ ۶ هزار متر در آستانه بهره‌برداری است.

یگانه گفت: در سال جاری در فرودگاه ایلام بیش از ۱۲٠٠ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴٠۱ جذب شده است.

وی با تأکید بر این که محوطه‌سازی فرودگاه ایلام با تأمین اعتبار ۶٠٠ میلیارد ریال در حال اجراست است عنوان کرد: فرودگاه ایلام بستر مناسبی برای انجام پروازهای شرکت‌های هواپیمایی است و در این راستا اجرای پروژه‌های جدید زیرساختی در این مکان در حال انجام است.


یگانه افزود: برای خدمات‌رسانی به مسافران، فرودگاه ایلام با ارگان‌های نظامی و انتظامی، شرکت‌های هواپیمایی، حفاظت فیزیکی، مرکز سوخت‌گیری، و.. همکاری دارد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: در این فرودگاه در ۱۰ماهه گذشته یک هزار و ۷۷۳ پرواز نشست‌وبرخاست و جابه‌جایی ۱۳۲ هزار و ۵۰۲ مسافر و انتقال ۱۰۶ تن بار انجام شده است و هم اکنون ۲۵ شرکت هواپیمایی در کشور فعال است که از این تعداد ۳ شرکت در استان همکاری می‌کند.

یگانه در پایان یادآور شد: شرکت‌های خدمات فرودگاهی که در فرودگاه به مسافران خدمات ارائه خواهند داد مستقل و باید مجوز از سازمان هواپیمایی کشور کسب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار