فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکیدکرد:

همه بسیجیان باید مطالبه گر باشد/رهبر معظم انقلاب پشتیبان نقد منصفانه هستند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب پشتیبان نقد منصفانه هستند و در محضر معظم له این کار انجام می‌شود گفت: نیرو‌های بسیجی باید مطالبه گر باشد؛ نباید احساس کنیم، چون مخالفان نقد می‌کنند پس ما نباید نقد کنیم، امروز نقد منصفانه یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۴۸۵۸۷۸
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سید هاشم غیاثی در جلسه ستاد هماهنگی پشتیبانی سازمان بسیج فرهنگیان خراسان رضوی اظهارکرد: بسیج فرهنگیان از نقاطی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بیانات مقام معظم رهبری در حوزه آموزش و پرورش باید اجرایی شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: در این راستا تعامل هدفمند ضرورت دارد و هر چه این تعامل و هم افزایی بیشتر باشد، اتفاقات بهتری رقم می‌خورد.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب پشتیبان نقد منصفانه هستند و در محضر معظم له این کار انجام می‌شود تاکیدکرد: نیرو‌های بسیجی باید مطالبه گر باشد؛ نباید احساس کنیم، چون مخالفان نقد می‌کنند پس ما نباید نقد کنیم، امروز نقد منصفانه یک ضرورت است.

در ادامه این نشست مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره بر اینکه هم افزایی لازم برای حل
برنامه‌های آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: همه ما در یک سنگر و با دغدغه‌های مشترک هستیم، لذا همکاری، هم اندیشی و هم افزایی از واجب‌ترین امور است.

سید امیر شوشتری افزود: همه طرح ها و برنامه‌های پیش روی آموزش و پرورش را با ساز و کار‌های تعریف شده و هم اندیشی پیش می‌بریم تا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به منصه ظهور برسانیم.

 سپس مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز تصریح کرد: تمام همت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جذب نیرو‌های جهادی و روی کار آمدن مدیران انقلابی است.

سرهنگ بهرامی افزود: جذب نیرو‌های جدید انقلابی آموزش و پرورش استان امسال از طرق مختلف در کشور بی نظیر بود و روح امید را در انسان به وجود می‌آورد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار