نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

اروپایی‌ها هیچ سند و مدرک محکمی برای ادعا‌های خود علیه سپاه ندارند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور‌های اروپایی با تبعات اقدام علیه سپاه نمی‌توانند روبه‌رو شوند.اروپایی‌ها هیچ سند و مدرک محکمی برای ادعا‌های خود علیه سپاه ندارند
کد خبر: ۹۴۸۵۷۹۱
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶


به گزارش خبرگزاری بسیج،سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: آن روز‌هایی که شهید سلیمانی و سپاه پاسداران علیه گروه‌های تروریستی در منطقه مبارزه می‌کرد اتحادیه اروپا کجا بود تا از جنایت‌های داعش جلوگیری کند، قطعاً طراحان قطعنامه علیه سپاه خود را در صفوف تروریست‌هایی قرار دادند که تنها نیرو‌های سپاه پاسداران در منطقه جرئت نبرد با آنان را داشتند.

وی افزود: اروپایی‌ها هیچ سند و مدرک محکمی برای ادعا‌های خود علیه سپاه ندارند و اساساً اقدام آن‌ها به منزله اعلان‌جنگ علیه نیروی دفاعی و امنیتی یک کشور که روبه‌روشدن با تبعات آن برای آن‌ها گران تمام خواهد شد.

فلاحی در ادامه گفت: کشور‌های جهان به‌ویژه دولت‌های منطقه حتی عربستان و متحدان عرب آن می‌دانند که اگر خدمات و فداکاری‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود نبرد با تروریست‌های داعش هرگز از پس سایر کشور‌های منطقه و البته حامیان آنان یعنی آمریکا و دولت‌های اروپایی برنمی‌آمد.

وی بیان داشت: ملت‌های منطقه قدردان رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تثبیت صلح و ثبات منطقه‌ای، وحدت و رواداری برای مردم مظلوم هستند و البته ما این فداکاری را در جبهه جنگ با تروریسم در سوریه و عراق مشاهده کردیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اروپا از سر ناتوانی و استیصال شروع به گنجاندن نام سپاه در فهرست نهاد‌های تروریستی کرده و نقشه‌های آنان را در منطقه باطل ساخته است.

فلاحی یادآور شد: تبعاتی که تصمیم اروپایی‌ها برای آن‌ها دارد و پاسخی که ایران می‌دهد اتحادیه اروپا را مردد ساخته و می‌دانند که ایران به این مسئله پاسخ قاطع خواهند داد.

وی اظهار کرد: باید به این نکته توجه داشت که اقدام اروپایی‌ها علیه سپاه بعد از ناتوانی در ناامن‌کردن ایران با فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور‌های اروپایی می‌دانند که ایران یک بازیگر اصلی در مسائل مختلف در سطح دنیا است و وجود سپاه حتی برای آن‌ها هم آرامش و امنیت با مبارزه‌های علیه گروه‌های تروریستی به بار آورده است، آن‌ها می‌دانند که نمی‌توانند با تبعات تروریستی خواندن سپاه روبه‌رو شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار