طی دیداری؛

مسئولان سپاه استان قم از خانواده شهید زاهدلویی تقدیر کردند

مسئولان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در دیدار با خانواده بسیجی شهید مهدی زاهدلویی از صبر و بردباری این خانواده شهید تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۴۱
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

مسئولان سپاه استان قم از خانواده شهید زاهدلویی تقدیر کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر آزادمنش جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، مهدی زاهدلویی، با بیان اینکه دعای همه مؤمنان شهادت است، اظهار کرد: خداوند متعالی جانی را به ما می‌دهد اما با شهادت دوباره آن جان را با بهترین قیمت می‌خرد.

وی با بیان اینکه ما به شهادت شهید زاهدلویی غبطه می‌خوریم، گفت: خانواده شهدا نیز یک جایگاه ویژه نزد خداوند متعال دارند و پاداش ویژه برای آنان درنظر گرفته شده است، شهدا نزد خداوند متعال زنده هستند و روزی دریافت می‌کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم خاطرنشان کرد: شهید زاهدلویی خدمت بزرگی به مردم و انقلاب اسلامی کرد به ویژه در دورانی که پاک ماندن و شهید شدن بسیار سخت است.
مسئولان سپاه استان قم از خانواده شهید زاهدلویی تقدیر کردند

وی با تاکید بر اینکه برخی از افراد که انتظار بسیاری از آن‌ها داشتیم در امتحان مردود شدند، مطرح کرد: رهبری قدرتمندترین فرد الهی بر روی کره زمین است و اکنون به برکت خون شهدا همه دنیا نسبت به قدرت انقلاب اسلامی پی برده است، اکنون در لبنان، یمن، کشمیر و دیگر کشورها شاهد توسعه آرمان‌ها و تفکر انقلاب اسلامی هستیم.

امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از صبر و بردباری خانواده شهید زاهدلویی عنوان کرد: هم‌نشینی با خانواده شهدا بسیار ارزشمند است و این دیدار توفیقی برای ما است.

وی با تاکید بر اینکه هر چه به عمر انقلاب افزوده می‌شود، سختی‌ها نیز بیشتر می‌شود، ادامه داد: ما در قبال نظام و شهدا وظایف سختی را بر دوش داریم که امیدواریم با عمل مطلوب به وظایف شرمنده نظام و شهدا نباشیم.

در پایان این دیدار هدایایی از طرف مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) به پدر شهید مدافع امنیت اهدا شد.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار