خبرهای داغ:

برپایی نمایشگاه‌های موقت صنایع دستی؛ راهکاری در راستای حمایت از صنایع دستی و مشاغل خانگی معلولان

شاهرود_شهردار شاهرود گفت: برپایی نمایشگاه‌های موقت صنایع دستی؛ راهکاری در راستای حمایت از صنایع دستی و مشاغل خانگی معلولان و معرفی توانمند‌های این قشر به جامعه است.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۲۶
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

برپایی نمایشگاه‌های موقت صنایع دستی؛ راهکاری در راستای حمایت از صنایع دستی و مشاغل خانگی معلولانبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شاهرود با بیان اینکه در این نمایشگاه، محصولات و صنایع دستی معلولان جسمی حرکتی در حوزه مشاغل خانگی در معرض دید عموم قرار خواهدگرفت و می‌تواند رونق اقتصادی را برای این قشر به دنبال آورد، افزود: یکی از اهداف این نمایشگاه‌ها را می‌توان معرفی استعداد‌های نهفته و توانمندی‌های معلولان و همچنین فراهم کردن زمینه حضور آنان در جامعه اعلام کرد.
او با تاکید بر اینکه برپایی نمایشگاه در نشاط اجتماعی نیز تاثیر گذار خواهد بود، بیان داشت:حمایت از این قشر از جامعه روحیه بخشی و اشتیاق آن‌ها را به دنبال خواهد داشت.
حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی سطح شهر یکی ازسیاست‌های شورا و شهرداری است
برپایی نمایشگاه‌های موقت صنایع دستی؛ راهکاری در راستای حمایت از صنایع دستی و مشاغل خانگی معلولانحمیده محبی ریاست شورای شهر شاهرود در صحن علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد:مدیریت شهری یکی از تسهیل گران حمایت از اشتغال مولد، کارآفرینی و حمایت از اقشار متوسط به پایین و تاثیر گذار در ارتقا ظرفیت‌های تولید ناخالص داخلی در سطح شهر است.
او با بیان اینکه برای شکل گیری بازارچه صنایع دستی ابتدای کمربندی زحمت‌های زیادی کشیده شده است، ابراز داشت: غرفه‌داران این بازارچه نیازمند تبلیغ بیشتر بوده و انتظار می‌رود به مناسبت دهه مبارک فجر، امکان دایر کردن نمایشگاه در این محیط باعث شده شهروندان غرفه‌ها و صنایع دستی را دیده و رونق اقتصادی در این محیط شکل گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار