خبرهای داغ:

مهمترین راه‌های جهاد تبیین نشر و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب

شاهرود_مدیر آموزش و پرورش شاهرود، یکی از مهمترین راه‌های جهاد تبیین را نشر و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و کلید واژه این بیانیه مهم را امید بخشی به آحاد جامعه به ویژه جوانان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۱۵
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج، با هدف تبیین و تشریح طرح و برنامه‌های پرورشی و تربیت بدنی، نشست تخصصی معاونان و مربیان این دو حوزه با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و معاون پرورشی و تربیت بدنی در کانون ملی شهید بهشتی برگزار شد.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، یکی از مهمترین راه‌های جهاد تبیین را نشر و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و کلید واژه این بیانیه مهم را امید بخشی به آحاد جامعه به ویژه جوانان دانست که نقش اصلی را همین جوانان ایفا می‌کنند.
او بر ضرورت بررسی فراتحلیلی راه‌های افزایش گرایش دانش آموزان به شرکت در برنامه‌های تربیتی، توجه به کارکرد اجتماعی آموزش و پرورش و نمایان نمودن توانمندی‌های این مجموعه اعم از دانش آموز و معلم به منظور اعتمادسازی و ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در افکار عمومی تاکید کرد.
علی اصغر رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود نیز ضمن ارائه گزارش جامعی از فعالیت‌های انجام شده به تبیین و تشریح برنامه‌ها و انتظارات حوزه پرورشی و تربیت بدنی پرداخت.
او کشف استعداد‌ها و علایق دانش‌آموزان و ایجاد زمینه مساعد جهت رشد و تعالی آن را از رویکرد‌های مهم این معاونت پرورشی دانست و اظهار کرد: مربیان پرورشی برای تربیت نسلی متعهد باید خلاقیت‌ها را پرورش دهند و کشف استعداد دانش آموزان و پرورش و تقویت این استعدادها، شادابی و بالندگی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها