اختتامیه نخستین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای برگزار شد

اختتامیه اولین همایش بین المللی و پنجمین همابش ملی تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای به همت مدیریت حوزههای علمیه خواهران استان تهران با همکاری وزارت دفاع در سالن شیخ صدوق(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۹۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

زینب پورحمزه معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان تهران با اشاره به برگزاری اختتامیه نخستین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای مدظله العالی بیان داشت: اندیشه های مقام معظم رهبری همیشه و در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دفاعی چراغ راهی برای حرکت در مسیر توسعه و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است لذا این همایش با هدف شناسایی و شناساندن، تشریح و تدوین و رسیدن به الگوی مطلوب دفاعی منطبق بر اندیشه معظم له در حوزه‌های نظری و رفتارهای عملی و به منظور فرهنگ سازی و عملیاتی نمودن اندیشه و دیدگاه دفاعی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در سطح ملی و فراملی برگزار شد.

وی افزود: از آنجا که یکی از رسالت های حوزه در مواجهه با حوادث اخیر کشور، شناخت و بازخوانی دقیق منظومه فکری مقام معظم رهبری مدظله العالی است، در این راستا حوزه به عنوان اولین گام در همایش تبیین اندیشه دفاعی معظم له که توسط وزارت دفاع برگزار می شد در کنار سایر ارگان ها، سازمان ها، نهادهای آموزشی همکاری کرد.

پورحمزه در ادامه گفت: به درخواست وزارت دفاع مسئولیت برگزاری اختتامیه همایش مزبور برای حوزه های علمیه در قالب گفتمان سازی و تبیین عملی با ارائه و داوری 4 مقاله علمی – پژوهشی بر عهده این مدیریت قرار گرفت.

گفتنی است این همایش با حضور مسئولان   نهادهای حوزوی از جمله حجت الاسلام و المسلمین  غفوری عضو   شورای حوزه علمیه استان تهران، مدیر حوزه علمیه برادران استان تهران، تولیت  حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مدیران، سرپرستان و طلاب  مدارس علمیه، مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی برگزار  شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار