خبرهای داغ:

اعلام حمایت اقشار مختلف مردم شاهرود از سپاه پاسداران+ تصاویر

شاهرود_ اقشار مختلف مردم بصورت خودجوش با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، از سپاه پاسداران حمایت کردند.
کد خبر: ۹۴۸۵۱۹۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج، در این حضور خودجوش اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران با سر دادن شعار‌هایی از سپاه و اقدامات آن تشکر و بر علیه استکبار جهانی شعار سر دادند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در جمع مردم با تاکید بر حضور مقتدرانه بسیج در همه صحنه بر حمایت از مردم و انقلاب و ولایت تاکید کرد.
لازم به ذکر است پارلمان اروپا به تلافی شکست غرب در پروژه ایجاد آشوب و اغتشاش به بدعت خطرناکی علیه نهاد رسمی نظامی کشورمان روی آورد و علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران (مبنی بر دعوت از اتحادیه اروپا برای تروریستی خواندن سپاه) یک متمم پیشنهادی را تصویب کرد.
نمایندگان پارلمان اروپا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه در ادامه اقدامات مداخله‌جویانه و احضار‌های سریالی سفرای ما از سوی کشور‌های اروپایی، به متمم پیشنهادی برای شناسایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا رأی مثبت دادند.
در این رأی‌گیری ۵۹۸ نماینده به این طرح رأی موافق، ۹ نماینده رأی مخالف و ۳۱ نماینده رأی ممتنع دادند. بحث افزودن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی توسط مقامات کشور‌های اروپایی در هفته‌های اخیر مطرح شده، اما گفته می‌شود که در این زمینه پیچیدگی‌های حقوقی وجود دارد.
گفتنی است تصمیمات پارلمان اروپا، در قالب «پیشنهاد» و «درخواست» از اتحادیه اروپا مطرح شده و تصمیم نهایی درخصوص قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست موسوم به تروریسم یا عدم آن را شورای اروپا می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار