خبرهای داغ:
با همکاری گردان ۱۲۰امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

اهدا یازده سری جهیزیه به زوج‌های جوان نایینی

در راستای ترویج ازدواج آسان، برنامه یازده سری جهیزیه برای زوج‌های جوان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی و محرومت زدایی ناحیه بسیج با همکاری گردان ۱۲۰امام حسین(علیه السلام) در نایین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۹۷۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، در راستای ترویج ازدواج آسان، برنامه یازده سری جهیزیه برای زوج‌های جوان  با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی و محرومت زدایی ناحیه بسیج با همکاری گردان ۱۲۰امام حسین(علیه السلام) در نایین برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۲۰ نایین گفت: در راستای اهداف گام دوم انقلاب و ازدواج آسان، ۱۱ سری جهیزیه شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، فرش، جاروبرقی، پتو، اتو، تلویزیون و لوازم آشپزخانه برای زوج‌های جوان در شهرستان نایین تهیه شده است.

وی ارزش هر سری جهیزیه را هفتاد میلیون تومان اعلام کرد و افزود: توزیع جهیزیه بین زوج های جوان در سطح استان با هدف تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان صورت می گیرد،قرارگاه بسیج سازندگی و محرومت زدایی ناحیه بسیج با همکاری گردان ۱۲۰امام حسین(علیه السلام) نایین این تعداد جهیزیه را تهیه و تکمیل و به زوجهای جوان تحویل داده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار