خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛

تصمیمات نابخردانه دشمن، محبوبیت و نقش آفرینی سپاه را دوچندان می‌کند/سپاه مقتدر، پاسدار آرمان های انقلاب است

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد:توطئه ها و تصمیمات دور از عقل و منطق دشمن، موجب افزایش محبوبیت و نقش آفرینی بیش از پیش سپاه در درون و بیرون نظام می شود.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۹۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

قزوین_ سرهنگ حمزه برین، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج با اشاره به اقدام نابخردانه از سوی اتحادیه اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه مولود انقلاب است و به موازات رشد انقلاب اسلامی، سپاه نیز رشد کرده و امروز بعنوان بازوی توانمند انقلاب در راستای پیشبرد اهداف انقلاب، در حوزه های امنیتی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه ها که انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد، نقش آفرینی می کند.

وی گفت: با چنین نقش آفرینی موفق و مقتدرانه سپاه پاسداران، طبیعی است که دشمنان انقلاب از این نقش آفرینی ناخرسند باشند که سپاه اینگونه در جای جای انقلاب نقش آفرین است. آنچه موجب عصبانیت دشمنان شد، تشکیل جبهه مقاومت و به نوعی ارتش تمدن اسلامی بود که توسط شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، در منطقه شکل گرفت و همین امر موجب ناکامی دشمن در رسیدن به اهدافش شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اظهار کرد: یکی دیگر از علل عصبانیت امروز دشمنان انقلاب، مردمی کردن انقلاب است. سپاه پاسداران توانست اهداف انقلاب را با حضور مردم پیش ببرد و مردم را در حوزه ها و عرصه های مختلف نظام، پای کار آورد و این نقش آفرینی ها موجب سرخوردگی دشمنان و اقدامات نابخردانه کرده است. هرچند که این توطئه ها و تصمیمات دور از عقل و منطق دشمن موجب افزایش محبوبیت و نقش آفرینی بیش از پیش سپاه در درون و بیرون نظام می شود.

سرهنگ برین در پایان عنوان کرد: بی شک سپاه پاسداران با کارنامه درخشان عملکرد خود از ابتدای انقلاب تا کنون و در گام دوم انقلاب، همچنان با اقتدار پای نظام و انقلاب ایستاده و برای تحقق آرمان ها و اهداف این انقلاب بزرگ و جریان ساز، همچنان جان برکف است که مایه ناامیدی دشمنان و امید ملت بزرگ ایران و آزادیخواهان جهان است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار