خبرهای داغ:
حجت الاسلام مطهرخو در خطبه های نماز جمعه نایین

سپاه خواستگاه و محل تربیت نیروهای مومن، انقلابی، جان برکف و پاکباخته انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مطهر خو امام جمعه شهرستان نایین در خطبه های نماز جمعه این شهر ، اقدامات دشمنان انقلاب در تروریستی نامیده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۰۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از نایین، حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو، امام جمعه شهرستان نائین در خطبه های نماز جمعه این هفته ،ضمن تبریک فرارسیدن ایام ماه رجب، ماه مهمانی خصوصی خداوند، اظهار کرد: غرب و جبهه کفر بار دیگر‌ در مقابل ملت بزرگ ایران دچار خطای محاسباتی شد. آنها همه امور مادی را در نظر می گیرند اما به امور معنوی که ایران اسلامی را سر پا نگه داشته ، روحیه شهادت طلبی ملت ایران و روحیه ولایتمداری ملت شهید پرور ایران توجه‌ نمی کنند و دچار خطای محاسباتی می شوند.

وی ادامه داد: دشمن از شکست خود در جنگ جهانی ترکیبی علیه ایران در ایام اخیر، بسیار عصبانی است زیرا یک طرح جامع و بی نقصی را در کشور ایران که کشور امام زمان (عج) است، پیاده سازی کرد که اگر در هر کشور دیگری پیاده سازی می‌ شد، یقینا به نتیجه می رسید اما به بن بست خورد.

مطهرخو افزود: اکنون دشمن از طریق اغتشاشات اخیر که در کشور به وجود آورد، به دنبال تشدید جنگ دیپلماتیک است و با ۷ راهبرد با عنوان های حذف کانال های دیپلماتیک با اخراج سفرای ایران از کشور های خود و فراخوان سفرای خود از کشور ایران، حمله و خنثی سازی بازوی نظامی ایران با قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی، حذف ایران از نهاد های بین‌المللی مانند کمیسیون زنان، حذف برجام، تلاش برای به واکنش انداختن ایران به وسیله توهین به مقدسات من جمله توهین به رهبر معظم انقلاب و پرونده سازی امنیت و مدیریت سلبریتی ها به مقابله با ایران اسلامی برخاسته است.

وی در ادامه گفت: دشمنان انقلاب اکنون نیز با سوق دادن آشوب سیاسی در داخل، کشور را به سمت فشارهای اقتصادی با نوسانات قیمت ها دلار و طلا و سایر بازار ها سوق می دهند و عملیاتی بی سابقه دیپلماتیک علیه ایران‌ را راه اندازی کردند به طوری که روز گذشته پارلمان اروپا طی طرحی دو فوریتی، مداخله جویانه‌و غیرقانونی، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سازمان های تروریستی قرار داد که البته مصوبات پارلمان اروپا تا زمانی که شورای اروپا آنرا مصوب نکند، ضمانت اجرایی ندارد.

امام جمعه شهرستان نائین، با اشاره به تصویب این طرح ، به دلیل منافع برخی از کشور های عضو شورای اروپا، آن رانشدنی عنوان و اظهار داشت: این حرکت ها سابقه نیز دارد و زمانی که از اوضاع و احوال رسانه ای که آرام می شود و از آشوب ها به نتیجه نمی رسند، به اینجور کار ها روی می آورند.

وی به بیان عملکرد و نقش اثر گذار سپاه پاسداران در کشور در برهه های زمانی گونانون پرداخت و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علاوه بر نقش آفرینی جدی در مسائل عمرانی و اقتصادی کشور، در عرصه جنگ نرم، جنگ رسانه ای، جهاد تبیین و پرده برداری از خیانت ها و جنایت های منافقان، بسیار قوی عمل کرده است و دشمن از این مطالب عصبانی هستند.

مطهرخو افزود: ایجاد فضای دو قطبی در سطوح مسئولان سیاسی کشور و برگشت به تفکرات دولت قبل، تشدید فشار های معیشتی و تحت تاثیر قرار دادن جامعه تحت عنوان دوگانه یا سپاه یا معیشت، هم افزایی و هم راستایی صد در صدی اروپا با رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها برای فشار حداکثری، تلاش برای تحمیل شرایط برجام قبلی به دولت سیزدهم، هزینه سازی برای دولت انقلابی و نا آرامی در فضای مدیریتی کشور، چند هدف عمده ای است که دشمن در حرکت های اخیر خود به دنبال آن است. مسئولان کشور باید از امتحان پیش رو سربلند بیرون بیایند.

وی اروپایی ها را به این دلیل که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تروریستی بودن متهم می کنند، ناسپاس خواند و تصریح کرد: اگر اقدامات سپاه و شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز ما نبود، خود گرفتار داعش و این غده سرطانی بودند. اگر جان فشانی و عملیات های نیروهای نظامی و انتظامی در مرز های کشور نبود، بازار مواد مخدر و مهاجرت ها، کمر اروپا با وضعیت فعلی شکسته بود.

مطهرخو ادامه داد: دشمنان عزت و قوت ایران اسلامی بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرزند راستین این انقلاب است و حافظ این انقلاب بوده، است و خواهد بود. اینجا خواستگاه و محل تربیت نیروهای مومن، انقلابی، جان برکف و پاکباخته انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: در طول ۴۳ سال گذشته، سپاهیان عزیز ما به خوبی آموخته اند که چگونه از دل تهدیدات، فرصت ایجاد کنند. اکنون نیز همینطور است و از این تهدید دشمن به نفع خود و برای افزایش قدرت و قوت خود استفاده خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان نایین گفت: ما از دولت مقتدر جمهوری اسلامی می خواهیم در کنار مردم، این خواسته مردم را اجرا کند که هرگونه اقدام متقابل در بی اثر کردن این توطیه دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمانان را پاسخ داده و بار دیگر دشمنان این نظام را از کرده نابخردانه خود پشیمان کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار