خبرهای داغ:
امام جمعه وردنجان:

سپاه پاسداران قوی ترین بازوی ملت ایران است

امام جمعه وردنجان گغت:مردم ایران قدردان سپاه پاسداران که قوی ترین بازوی ملت ایران است .
کد خبر: ۹۴۸۴۶۹۴
|
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی در نماز عبادی سیاسی جمعه وردنجان اقتدار سپاه اشاره کرد و افزود: مردم ایران قدردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که قوی ترین بازوی ملت ایران هستند.

امام جمعه وردنجان، به دشمنی آشکار اروپایی ها با ملت ایران  اشاره کرد و اظهار داشت: تحریم سپاه پاسداران و تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خارج از قوانین بین المللی است زیرا قانون بین المللی با این است که نیروهای نظامی نباید تحریم شوند و این کار اروپایی ها نشان از دشمنی آشکار آنان با ملت ایران دارد.

این مقام مسئول بصیرت و دشمن شناسی را امر مهمی بیان کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر، بصیرت بود که ملت ایران را بار دیگر از این امتحان سربلند بیرون آورد.

وی لیله الرغائب را نعمتی بزرگ برای مسلمانان عنوان کرد و افزود: بندگی و عبودیت خدای سبحان در این شب را توفیق عظیمی است که باید از آن بهره برد.

خطیب نماز جمعه وردنجان برگزاری مراسم ولادت با سعادت حضرت امام باقر علیه السلام و برگزاری مراسم شهادت حضرت امام هادی علیه السلام را زنده نگهداشتن نام و مجالس اهل‌بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار