خبرهای داغ:

کارگاه سبک زندگی اسلامی در سرخه برگزار شد

کارگاه سبک زندگی اسلامی (خانواده مقاوم) به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۶۸۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای آموزش و اصلاح الگوهای زندگی براساس  روش های اسلامی و دینی هفتمین کارگاه سبک زندگی اسلامی (خانواده مقاوم) با موضوع مدیریت هزینه ها با حضور باقری کارشناس به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه با استقبال متربیان حلقات صالحین و بسیجیان این پایگاه برگزار شد.

همچنین در روستا صوفی آباد نیز با هدف تقویت قوای جسمانی بسیجیان تمرین فوتسال بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) برادران روستای صوفی آباد انجام شد.

قدیر ناظریه فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: فعاليت هاي ورزشي در این پایگاه با هدف همگاني کردن امر ورزش در بسيج با جهت گيري جذب فراگير، تقويت آمادگي جسماني و صيانت اخلاقي نوجوانان و جوانان در قالب برنامه های منظم به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه برگزار می شود.

او افزود: پر كردن بخشي از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با استفاده از مسابقات و برنامه هاي ورزش و ايجاد انگيزه در ميان نوجوانان و جوانان براي انجام فعاليت هاي آموزشي، اجتماعي و فرهنگي در قالب مسابقات ورزشي از دیگر اهداف برگزاری این برنامه بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) گفت: همچنین مراسم جلسه قرآن هفتگی همراه با سخنرانی و مداحی حجت الاسلام و المسلمین عباس محرابیان همراه با اطعام در منزل یکی از بسیجیان برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها