امام جمعه بخش مرکزی یزد:

بسیجیان یزدی سند ۱۰ ساله راهبردی بسیج را اجرا می کنند/تلاش هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج برای کاهش مشکلات

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: طرح‌های ارائه‌شده توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج برای کاهش مشکلات استان یزد به‌صورت کامل و جامع اجرایی شود.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۵۳
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، صبح امروز آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در یازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان یزد که در دانشگاه یزد برگزار شد اظهار کرد: باید هیئت‌های اندیشه‌ورز با ابداع، ابتکار، نوآوری و خلاقیت پیش بروند مشکلات اصلی استان را در اولویت قرار دهند.

وی با تقدیر از تلاش هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج استان یزد در ارائه طرح‌های مختلف تصریح کرد: در سطح استان یزد ۴۷ مشکل عمده توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته است.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد ابراز امیدواری کرد: طرح‌های ارائه‌شده توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج برای کاهش مشکلات استان یزد به‌صورت کامل و جامع اجرایی شود.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های ارائه‌شده توسط هیئت اندیشه‌ورز بسیج یزد طرح محله محوری که در قالب محله اسلامی قرار است به‌صورت کامل اجرا شود، است؛ تاکنون قریب ۱۰۰ محله اسلامی در استان یزد شناسایی شده و می‌تواند مجمع همه اجرایی شدن سایر طرح‌های هیئت اندیشه‌ورز باشد.

مدرسی افزود: اگر بتوان محلات اسلامی را احیا کرده و در این زمینه از هر نیرویی در همان محل استفاده شایان و کامل شود، بسیاری از این طرح‌هایی که به‌عنوان حل مشکل ارائه شده است را می‌توان در همان محل‌های اسلامی اجرا کرد. همان چیزی که در صدر اسلام، در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس از آن استفاده کردیم.

وی عنوان کرد: باید این سؤال را از خود بپرسیم که «ما به چه صورتی انقلاب را پدید آورده و همچنین ۸ سال دفاع مقدس را با عزت و افتخار تمام به پایان بردیم؟» جواب سؤال جز از طریق محله محوری چیز دیگری نیست. اگر مشکلی برای جوانان، بانوان تحصیل گردگان، تسهیل ازدواج، فرزند آوری، تحکیم خانواده، معیشت وجود دارد، بهترین، کارآمدترین و آسان‌ترین همین طرح محله اسلامی است.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد تأکید کرد: بسیجیان یزد مصمم هستند تا سند ۱۰ ساله راهبردی بسیج را اجرا کنند؛ همان سندی که مقام معظم رهبری از آن به‌عنوان سند راهبردی مبارک نام بردند.

ارسال نظرات