خبرهای داغ:

قرارگاه پیامبر اکرم (ص) مسائل و مشکلات محلات را بررسی و پیگیری می‌کند

شاهرود_جلسه قرارگاه پیامبر اکرم (ص) شهرستان شاهرود با امام جمعه شاهرود، مدیرکل تبلیغات اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۳۶۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

قرارگاه پیامبر اکرم (ص) مسائل و مشکلات محلات را بررسی و پیگیری می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، در این نشست پیرامون اهداف قرارگاه و همچنین نحوه ترویج اهداف آن بحث و تبادل نظر شد.
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود درباره این نشست به خبرنگار روابط عمومی گفت: یکی ازمصوبات این نشست برگزاری نخستین نشست توجیهی اهداف و عملکرد قرارگاه و اهمیت تشکیل آن در شهرستان شاهرود بود که مقرر شد از ائمه جمعه، فرماندهان حوزه‌های مقاومت و اوقاف شهر‌های بسطام، کلاته خیج و مجن دعوت به عمل آید.
حجت الاسلام علیرضا قنبری با بیان اینکه از دیگر مسائلی مطرح شده در این نشست برگزاری جلسه شورای ادارات با دعوت از دستگاه‌های فرهنگی برای توجیه اهداف تشکیل قرارگاه پیامبر (ص) در شاهرود بود، گفت: مقرر شد در در اولین جلسه مجمع علما شهرستان موضوع اهداف تشکیل قرارگاه بازگو شود.
او با بیان اینکه از دیگر مسائلی که در این نشست مطرح شد، ارتباط بیشتر اعضا با دبیرخانه قرارگاه پیامبر اعظم (ص) شهرستان شاهرود بود، تاکید کرد: از سوی امام جمعه شاهرود اعلام شد که ضرورت دارد تمام فعالیت‌های عمرانی در مساجد اعم از احداث تعمیر و تکمیل قبل از انجام به دبیر خانه قرارگاه اعلام گردد
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در این قرارگاه مسائل و مشکلات محلات بررسی و از سوی مسئولان امر پیگیری می‌شود، بیان کرد: در این نشست مقرر شد برنامه‌های آموزشی نیز در ذیل قرارگاه پیامبر اعظم (ص) شاهرود برنامه ریزی شود همچنین این برنامه‌ها با محوریت ائمه جماعات با سازمان تبلیغات هیئت امنا با اداره اوقاف و فرماندهان پایگاه‌های بسیج با سپاه ناحیه پیگیری خواهد شد.
قنبری بیان کرد: از دیگر مصوبات این نشست پس از اطلاع رسانی کامل اقدامات و برنامه‌ها به فعالان عرصه مسجد و مردم است که باید یک کانال و یا سایتی برای اطلاع رسانی ارکان مسجد تشکیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار