توزیع ۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند ایرانشهری

عداد ۳۰۰ بسته لوازم التحریر توسط حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه(س) بین دانش آموزان نیازمند در شهرستان ایرانشهر توزیع شد
کد خبر: ۹۴۸۴۲۸۲
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

 طیبه پور رحمت آبادی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه(س) سپاه ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در ایرانشهر گفت: به همت خیرین و همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه(س) تعداد ۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در شهرستان ایرانشهر توزیع شد.

وی افزود: در راستای کمک به خانواده های نیازمند و آسیب پذیر با هدف ادامه تحصیل دانش آموزان در سال جاری بسته های لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزام کم برخوردار توزیع شده است.

رحمت آبادی تصریح کرد: این بسته های لوازم التحریر شامل ۱۲ قلم که هر بسته به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و در مجموع ۱۲۰۰۰۰۰۰۰ میلیارد ریال  است و شامل دفتر،مداد،خودکار،مدادرنگی،جامدادی،گونیا، پرگار و خط کش می باشد .

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه(س) سپاه ایرانشهرخاطرنشان کرد: دانش آموزان برخی از مدارس در روستاها و مناطق کم برخوردار برای تحصیل نیازمند پوشاک مناسب و لوازم التحریرهستند که خانواده ها توان مالی مناسب برای تهیه این لوازم را ندارند.

وی در پایان بیان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی انتطار می رود خیرین و نیکوکاران به کمک خانواده های نیازمند آمده و برای تحصیل دانش آموزان، این آینده سازان کشور اسلامی کمک کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار