در جلسه جهاد تبیین وابستگان سپاه اردل بیان شد؛

قرآن کتاب تبیین و رسالت انبیا، تبیین است

جهاد تبیین با حضور وابستگان سپاه شهرستان اردل در قالب یگان شهید حاج قاسم سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۱۱
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، گفت: تمام پیامبران الهی، امامان معصوم علیهم السلام و کتب آسمانی از جمله قرآن مجید برای تبیین آمدند.

حجت الاسلام عینعلی علی پور، ادامه داد: در جهاد تبیین دو نکته مهم لازم است، نخست اینکه انسان دشمن را یشناسد و واقعیت های جامعه را به خوبی بداند و در مرحله دوم اینکه اعتقادات، اخلاق و تلاش کند حقایقی که دشمن با ابزار رسانه به دنبال وارونه جلوه دادن آن واقعیت‌ها است، در سطح جامعه گسترش دهد.

 کارشناس مسایل مذهبی، اظهار داشت: اگر اعتقادات و اخلاق درجامعه گسترش پیدا کند خود به خود خیلی از آسیب های اجتماعی،سیاسی،اقتصادی و... حل می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با قرائت حدیث شریف "اَحَبُّكُمْ اِلَى اللّه ِ اَحْسَنُكُمْ اَخْلاقا؛" گفت: پيامبراعظم صلي الله عليه وآله وسلم فرمودند"محبوب ترين شما در نزد خدا، خوش اخلاق ترين شماست".

حجت الاسلام علی پور، به اهمت و نقش نماز، تقوا و اخلاق در زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: در اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم اکثر لیدرهای این حوادث کسانی بودند که اهل نماز، تقوا و اخلاق نبودند و دشمن افرادی که از نظر اعتقادی ضعیف هستند و بصیرت لازم را نداشته باشند با تبلیغات گسترده جذب حزب خود که حزب شیطان است می کند.

کارشناس مسایل مذهبی، اظهار داشت: با توجه به توطئه های دشمنان و استفاده از همه ی ابزار ها برای جذب افراد بی بصیرت، جهاد تبیین نیازی مستمر و مداوم است، تبیین برای تقویت اندیشه‌ورزی و تفکر است، تبیین زمینه‌ساز تعالی اندیشه‌ها و زدودن ابهام‌ها، تشکیک‌ها و تردیدها می‌شود، همان‌گونه که مسئولیت انبیا، تبیین و روشنگری بوده است و معلوم  می شود که الگو و اسوه بودن پیامبران ایجاب می‌کند که جهاد تبیین در مرکز توجه پیروان، باورمندان و رهپویان راه پیامبران باشد، فلذا رسالت ویژه مبلغین، اساتید، وابستگان و پیشکسوتان سپاه و همه انسانهای توانمند در رشد معنویت واخلاق درسطح جامعه جهاد تبیین است تا بابیان حقیقت چهره ‌باطل نمایان شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار