خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیده موسوی بهار خبر داد

برگزاری نشست‌های جهاد تبیین در پایگاه شهیده موسوی بهار

همدان-فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیده موسوی بهار گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) دیدار با مادران شهدا، برگزاری مسابقات نقاشی و نشست‌های جهاد تبیین و جشن کوثر در طول هفته زن در این پایگاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۷۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک هفته بزرگداشت مقام مادر اظهار کرد: در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، محفل انس با قرآن کریم توسط گروه جهادی و شورای امر به معروف و ارکان صالحین حوزه استحفاظی حضرت خدیجه (س) در حسینیه قمر بنی هاشم اباالفضل العباس (ع) برگزار شد.

وی افزود: مراسم بزرگداشت سومین سالگرد آسمانی شدن سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، قرائت بخش‌هایی از وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی در حلقات صالحین و ختم یک هزار و ۴۰۰ شاخه گل صلوات به نیت شادی روح حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته و مباحث تفسیر آیه‌ای از سوره غافر، تشریح زندگی نامه و متن و‌صیت حاج قاسم نیز از جمله برنامه‌های هفته بصیرت و مقاومت بود که با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیده موسوی روستای آبرومند شهر بهار بیان کرد: همزمان با وفات حضرت ام البنین (س)، نیز ختم دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام فاطمی نیا امام جماعت روستا همراه با تقدیر از همسران و مادران شهدا صورت گرفت.

وی افزود: دیدار با مادران شهدا، برگزاری مسابقات نقاشی و نشست‌های جهاد تبیین و مراسم جشن کوثر در طول هفته زن و روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سطح پایگاه نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار