فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

ملت ایران در راه دفاع از آرمانها با احدی مسامحه نخواهند کرد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: ملت ایران اثبات کردند در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران با احدی مسامحه و تعارف ندارند.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۵۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار حسین زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار ما، بصیرت و مقاومت را دو راهبرد اصلی ملت ایران در برابر توطئه دشمنان و تحریم‌ها دانست اظهار کرد:کشور عزیزمان ایران با در اختیار داشتن رهبری حکیم، ملتی فداکار و همچنین پایبندی به اسلام ناب، تا ابد از انقلاب خود صیانت خواهد کرد و نخواهد گذاشت انقلابی که ریشه در فداکاری و خون شهیدان دارد به انحراف کشیده شود.

وی ادامه داد: ملت شریف ایران اثبات کردند که در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران عزیز با احدی مسامحه و تعارف ندارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به بصیرت مثال زدنی این مردم آگاه که در تمام حوادث و اتفاقات پشتیبان و حامی انقلاب بزرگ اسلامی بوده اند تصریح کرد: کشوری که تکیه به چنین ملتی داشته باشد، در خط پیشرفت و اقتدار قرار خواهد گرفت و پله‌های رشد را خواهد پیمود.

زارع کمالی با بیان اینکه اصالت و فرهنگ ریشه دار این ملت بزرگ دستاورد‌هایی همچون عزت و سربلندی و را به بار آورده و جهان را به تعظیم واداشته خاطرنشان کرد: مردم خطه کویری یزد از این مقوله جدا نیستند و عظمت خود را در بازه‌های زمانی مختلف به اثبات رسانده اند.

وی ادامه داد: نمونه درخشان این پشتیبانی را در استقبال کم نظیر این افتخارآفرینان در سفر اخیر ریاست جمهوری مشاهده کرد که برگ زرین دیگری را در تقویم این سرزمین رقم زد.

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: مردم یزد در آن سرمای سخت و پس از ساعت‌ها انتظار آگاهانه، خالصانه و عاشقانه ارادت خود را به ولایت وخادمین انقلاب نشان دادند و نقشه دشمنان مبنی بر جدا کردن مردم از دین و ولایت را نقش بر آب کردند و حماسه بزرگی را آفریدند که قطعا وظیفه مسئولین را سخت‌تر خواهد کرد و ان شاءالله بتوانیم در خدمتگزاری به این مردم شریف، موفق و ثابت قدم باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار