خبرهای داغ:
فرمانده گردان 105 امام حسین (علیه السلام) خبر داد:

دیدار با خانواده معزز شهدای دفاع مقدس شهید قدمعلی کیانی

به مناسبت سلسله دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداو همچنین تکریم و تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس برنامه بازدید از خانواده شهدا با حضور رزمندگان گردان 105حضرت امام حسین (علیه السلام) در منزل مادر شهید قدمعلی کیانی انجام شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۴۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 حضرت امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت سلسله دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداو همچنین تکریم و تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس برنامه بازدید از خانواده شهدا با حضور رزمندگان گردان 105حضرت امام حسین (علیه السلام) در منزل مادر شهید قدمعلی کیانی انجام شد.

فرمانده گردان 105 حضرت امام حسین (علیه السلام) خانواده شهدا را در جامعه الگو خواند و گفت: خانواده شهدا مظهر صبر و بردباری بوده و استقامت خانواده شهدا ستودنی است، همانطور که رهبری فرمودند: مادرانی را که عزیزانشان به شهادت رسیده بودند، ما دیدیم، آن چنان از خودشان استقامت نشان می‌ دادند که انسان را به حیرت فرو می‌ برد، امروز فرصتی است که همه با شهیدان تجدید خاطره کنند و در برابر صبر و گذشت خانواده‌ هایشان سر تکریم فرود آورند.
این فرمانده گردان خانواده شهدا را مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: خانواده شهدا چشم و چراغ این نظام و مملکت و مردم هستند و تجلیل و بزرگداشت مقام شهدا و خانواده شهدا در واقع ارج نهادن و بزرگداشت نظام و ارزش های انقلاب است.

وی افزود: امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.

این مسئول در پایان افزود؛ بمناسبت ولادت باسعادت عصاره خلقت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر، رزمندگان این گردان 105حضرت امام حسین (علیه السلام) با مادر شهید بزرگوار قدمعلی کیانی از شهدای والا مقام دفاع مقدس دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار