در روستای قلعه درویش اردل؛

دیداربا خانواده شهید محمدعلی سلطانی

همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و هفته مقام مادر، از خانواده شهید محمد علی سلطانی دیدار شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۳۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل فرحنده میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها را تبریک گفت و افزود: وظیفه است بواسطه فداکاری خانواده معظم شهدا با حضور در منازل والدین عزیز شهدا به مقام والای شهدا ادای احترام و از فداکاری پدران،مادران قدر دانی کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار سید عقیل موسوی ادامه داد: خون مطهر شهدا درخت انقلاب اسلامی را تنومند کرده است و به برکت خون  شهدا این انقلاب بیش از چهل سال از عمرش با برکتش می گذرد و به امید خدا و نابودی دشمنان، انقلاب اسلامی متصل به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد شد.

 خواهر شهید هم در این دیدار گفت: خوشحالیم که پاسداران و بسیجیان خواهر و برادر سنگر برادر ما را خالی نگذاشتند و امیدوارم موفق باشید.

 وی ادامه داد: حضور با بصیرت نیروی های انقلابی، مردم ولایتمدار ایران اسلامی توطئه های دشمنان را در عرصه های جنگ نرم و ترکیبی خنثی و استکبار جهانی را باز هم شکست دادند.

در دیدار با خانواده معظم شهید محمد علی سلطانی (خواهر شهید سلطانی)در روستای قلعه درویش فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران شهر اردل هم حضور داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار