فرمانده هنگ مرزی سرخس خبرداد:

نجات مسافران گرفتارِ در برف و کولاک در سرخس

فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: با توجه به برودت هوا و برف و کولاک مرزبانان این فرماندهی یک خانواده گرفتار در برف را نجات دادند.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۱۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد محمودی فرمانده هنگ مرزی سرخس اظهار کرد: برف و کولاک سبب صعب‌العبور شدن محورهای مواصلاتی سرخس شده که مرزبانان این فرماندهی طی یک عملیات موفق شدند یک خانواده گرفتارشده در برف را نجات دهند.

وی افزود: در راستای تأمین امنیت، تیم‌های گشتی هنگ مرزی سرخس در حوزه استحفاظی گروهان پل خاتون حین تردد متوجه در راه ماندن یک خانواده شدند و بلافاصله پس از بررسی موضوع آن‌ها را نجات دادند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس با تشریح گرفتار شدن مسافران مذکور در برف و کولاک محور بیان کرد: خرابی و نقص فنی خودروی سواری علت این حادثه بود که با توجه به عدم امکان ادامه مسیر، پس از هماهنگی‌های لازم خانواده فوق به پاسگاه مرزی انتقال داده شدند تا بتوانند امروز را تا بازگشایی مسیر و امکان برگشت در امنیت، آسایش و آرامش سپری کنند.

محمودی تصریح کرد: وظیفه مرزبانان علاوه بر حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، کمک‌رسانی و رعایت نظم و امنیت است، مرزبانان هنگ مرزی سرخس در تمامی ساعات شبانه‌روز در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به مرزنشینان هستند.

 

خبرنگار : حسین ضیایی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار