پیام قدردانی مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار یزد از مردم استان

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد و فاطمی، استاندار یزد در پیامی مشترک از حضور مردم استان یزد در استقبال از دکتر رئیسی قدردرانی کردند.
کد خبر: ۹۴۸۳۶۵۳
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری و مهران فاطمی در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان یزد در استقبال از رئیس جمهور تشکر و قدردانی کردند؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و گسترده مردم شریف و انقلابی استان یزد در مراسم استقبال به یادماندنی از رئیس محترم جمهور و دیدار عمومی با حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی حقیقتا سرمای زمستان یزد را به بهار بصیرت، مبدل کرد و حلاوت سالروز میلاد خجسته حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) را به کام ملت بزرگ ایران اسلامی دوچندان نمود.

تکیه تاریخی امیرچقماق یزد و شهرستان مهرپرور خاتم، تجلی گاه پیوند عمیق، ناگسستنی و دشمن شکن ملت و دولت بود؛ دولتی که خود را خادم و نوکر ملت می‌داند و ملتی که همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی، استوار و منسجم ایستاده است.

مرحبا به این همه بصیرت، فهم بالای سیاسی و حق شناسی!

بی شک و شبهه، این حرکت‌های عظیم و ستودنی مردم شریف و همیشه در صحنه استان یزد، خاکی بر صورت بدخواهان و دشمنان نظام و انقلاب بود که مزورانه و پر هیاهو بر طبل توخالی شکاف مردم و مسئولان کوبیدند. اما زهی خیال باطل!

اینجانبان ضمن ارج نهادن به این حماسه حضور، از آحاد مردم انقلابی و مومن و متدین استان، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم.

دوام توفیقات همگان را از خداوند متعال خواهانیم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

محمدرضا ناصری

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

مهران فاطمی

استاندار یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار