در بیانیه بسیج رسانه مورد تاکید قرار گرفت؛

شهید رهبر صدای دین را به گوش جهانیان می‌رساند

شهید رهبر با استفاده از آیه‌های قرآن در ابتدای گزارش‌های خبری خود، صدای دین و مسلمانی و حقانیت جبهه اسلام را به گوش جهانیان می‌رساند تا جهان به نقشه‌های شوم استکبار در به اضمحلال کشاندن دین و اسلام پی ببرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۴۲
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

 

شهید رهبر صدای دین را به گوش جهانیان می‌رساند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیانیه سازمان بسیج رسانه استان قم به مناسبت گرامیداشت روز بسیج رسانه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۱دی، سالروز تشکیل بسیج رسانه، فرصتی است تا یادی کنیم از رشادت‌های نخستین خبرنگار شهید و مبدع خبرنگاری جنگ، شهید غلامرضارهبر که با شجاعت تمام مرزهای مادیت را درنوردیده و پا بر روی تمام علایق و خواسته خود گذارده و همیشه در خط مقدم جبهه‌ها همراه رزمندگان برای مردم عزیز ایران، گزارشی تهیه می‌کرد تا ایثار و خودگذشتگی رزمندگان را به مردم نمایش دهد تا مردم با آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

شهید رهبر با استفاده از آیه‌های قرآن در ابتدای گزارش‌های خبری خود، صدای دین و مسلمانی و حقانیت جبهه اسلام را به گوش جهانیان می‌رساند تا مردم جهان نیز به نقشه‌های شوم استکبار در به اضمحلال کشاندن دین و اسلام پی ببرند.

سازمان بسیج رسانه استان قم، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر، (21دی روز بسیج رسانه)) که با تأسی از رشادت‌های این شهید نامگذاری شده، از فعالیت‌ها ورشادت‌های همه اصحاب رسانه استان که در مسیر نورانی و پرفروغ شهدا و اعتلای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی گام برداشته و مشی و رسمشان را نصب العین قرارداده تشکر و قدردانی نموده عزت و سربلندی و توفیق روزافزون همه عزیزان را مسئلت دارد.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار