در قم انجام شد؛

تجلیل رئیس سازمان بسیج حقوقدانان از خانواده شهید شهریاری

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با سفر به قم به همراه جمعی از مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از خانواده شهید شهریاری به عنوان شهید شاخص این قشر بسیج تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۲۳۴
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سهراب انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور امروز به همراه جمعی از مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(علیه السلام) با خانواده شهید میربهزاد شهریاری، شهید شاخص سال بسیج حقوقدانان کشور در قم دیدار کردند.

انبارکی با اشاره به اینکه شهید شاخص سال 1400 سازمان بسیج حقوق دانان کشور شهید سلیم قنبری بوده است، اظهار کرد: امسال شهید میربهزاد شهریاری به عنوان شهید شاخص قشر بسیج حقوق دانان معرفی شده است.

وی ادامه داد: برای معرفی شهید شاخص بسیج حقوق دانان اقدامات مختلفی در سطح ملی در حال انجام است هر چند شهدا نیازی به معرفی ما ندارند بلکه ما نیازمند این هستیم که این افراد را به جامعه معرفی کنیم.

انبارکی از تشکیل ستاد بزرگداشت شهید شهریاری در بوشهر خبرداد و گفت: تیرماه سال آینده همزمان با سالروز شهادت شهید شهریاری همایشی در سطح استان بوشهر برای معرفی این شهید برگزار می‌شود و دو مستند ملی نیز برای معرفی شهید بزرگوار در دست تولید است و در تلاش هستیم تا در مجلس شورای اسلامی نیز برنامه‌ای برای این شهید برگزار شود.

وی از برگزاری کنگره شهدای حقوقدان سراسر کشور در سال آینده خبرداد و گفت: امیدواریم توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قسمت ما شود که در این دیدار خانواده‌های شهدای حقوق دان نیز حضور خواهند یافت.

خاطرنشان می‌شود، این شهید بزرگوار زاده شهرستان دشتی بوشهر است و هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ در جنایت بمب‌گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.

تجلیل رئیس سازمان بسیج حقوقدانان از خانواده شهید شهریاری

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار