خبرهای داغ:

نشست رایزنی همکاری‌های بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود و راج شاهی بنگلاش

شاهرود_ مدیر گروه همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود از بسط مناسبات علمی با دانشگاه راج شاهی کشور بنگلادش خبر داد و آن را گامی بلند در راستای همکاری‌های بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود برشمرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۱۵۴
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

نشست رایزنی همکاری‌های بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود و راج شاهی بنگلاشبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسین احمدی با بیان گسترش مناسبات و همکاری‌های بین المللی افزود: در جلسه رایزنی همکاری‌های بین المللی ایران و بنگلاش که در سفارت این کشور در تهران برگزار شد راهکار‌های توسعه همکاری‌های علمی بین دانشگاه و دانشگاه‌های کشور بنگلادش بررسی شد.
مدیر گروه همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود افزود: در این جلسه که با حضور رایزن ارشد بازرگانی بنگلادش، دکتر جولیا معین تشکیل شد، پیرامون چگونگی و نحوه همکاری طرفین گفتگو وتبادل نظر شد و توانمندی‌های دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه راج شاهی بنگلادش و ظرفیت‌های همکاری دو جانبه دربخش‌های مختلف تبادل استاد و دانشجو، همکاری در طرح‌های پژوهشی وتحقیقاتی مورد بررسی قرار گرفت.
احمدی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی شاهرود با پیشینه ۵۰ ساله و دارا بودن قابلیت‌های مختلف اهتمام ویژه برای گسترش روابط بین المللی با دانشگاه‌های مختلف بنگلادش در همه شاخص‌های علمی دایر در دانشگاه دارد و از هرگونه همکاری در این خصوص استقبال می‌کند.
گفتنی است دانشگاه راج شاهی درسال ۱۹۵۳ تاسیس شده و در حال حاضر بیش از ۳۸۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و تعداد یک هزار و ۸۰۰ نفر عضو هیأت علمی دارد و دومین دانشگاه بنگلادش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها